Hur ser ni andra på oss som pratyknarkar?
Som frågan lyder? Hur ser ni andra på oss inte håller på med detta och inte tycker detta är ok?
Vill mest veta vilken syn ni har på oss. Är vi vidriga människor i ers ögen? Vad är er reflektion
Som frågan lyder? Hur ser ni andra på oss inte håller på med detta och inte tycker detta är ok?
Vill mest veta vilken syn ni har på oss. Är vi vidriga människor i ers ögen? Vad är er reflektion
Sedan finns ju en annan risk vilken är att man får en dålig produkt eller dödliga produkter. Eller att man har ett dolt fysiskt fel som hjärtfel.
hade du verkligen känt att det var ok om dina barn eller din lillasyrra började partyknarka?
Frågan om psykisk ohälsa vad pga du skrevs om psykisk ohälsa.
Och steg två, det var en fråga som är enkel att svara ja/nej på, dock skulle det förklara en hel del med det massa intag av olika substanser.
Du läste in nått som inte ens existerade, bara en sådan sak.
Det som du kallar förminska, kallar jag för fakta, fakta är att få procent går och bli missbrukare.
Som jag sade, om man skulle gå med min erfarenhet, så säger den just detta.
Dock är jag inte så korkad och tro det är så, utan jag vet att på cannabis är det ~4%(Källa:NIDA) som får en problematisk konsumtion av cannabis.(Cannabis är förövrigt den ÖVERLÄGSET största drog efter alkohol)
Och att dessa har en hel del problematik.
Och vad jag har, är just sakligheten i diskussionen, inte en åsikt utan grund.
I den sakligheten är det fakta jag ger dig, vet inte riktigt varför du är såpass upprörd över fakta.
Verkar som du vill läsa in annat än det jag skriver, sluta med det.
Alkohol orsakar upp till 80% av allt våld i hemmen, så man får lite perspektiv på vad som är vad.
I den sakliga diskussionen så är inte fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus ens som nått meningslöst.
Om nu du inte bara bestämt dig att argument är inget att bry sig om, och fakta, forskning..... är saker som man inte heller ska bry sig om.
Hatar alla pundare. Det är personer som jag vill ha så lite som möjligt att göra med.
Tycker att de som håller på med det regelbundet är lite sorgliga, särskilt om de är till åren komna. Men annars lägger jag ingen djupare värdering i det (trots att det förstås är en ?bransch? som man verkligen borde undvika att stödja).
Naiva dårar som väljer att sponsra kriminella, er klarar jag mig gärna utan.
Men rökare som sponsrar barnarbete som förgiftar barn är nästan lika illa förutom att det inte är olagligt.
Jag kan inte umgås med så dumma människor så ni får förgifta er på egen hand.
Det förstår jag, och jag gjorde misstaget att gå på krogen nykter en gång, och det gjorde jag aldrig igen.
Utan stanna hellre hemma då.
Sen undvika nog alla fyllos i parker osv liknande.
Du arrangerar fester skriver du. Du har inte tänkt tanken att det är på just dina fester som så gott som alla trycker i sig droger?
Du har rätt till din upplevelse men din trovärdighet i påståendet att du vet bättre än vetenskapliga studier på området är förstås noll.