Truuly skrev 2021-09-01 09:56:11 följande:
Tack snälla du!! <3
Jag fick tid den 17e. När jag fick tiden var det hela fyra veckor dit! Evig väntan och dagarna går så långsamt. Värre än ruvardagarna haha.
Mina symtom är ömma bröstvårtor (nu nyligen började även brösten ömma lätt), molvärk, sömnsvårigheter (som har blivit lite bättre nu), hungrig fortare men sämre aptit, magen är svullen och spänd/öm vissa kvällar, lite tröttare än vanligt men inte så extremt. Kissenödig oftare men jag har alltid kissat ofta och mkt hehe. Vissa symtom kommer och går , och i olika styrkor.
Efter tidiga mf förra omgången så är jag extra orolig. Speciellt när jag hittills har fått små små blödningar 3-4 ggr. Usch det har varit hemskt!! Men just nu är jag liite lugnare och försöker tänka positivt och ta en dag i taget. Tänker att det inte är något jag kan påverka. Men är ändå lite orolig och nervös över vad vul kommer visa. Men antar att man kommer vara orolig mer eller mindre hela tiden framöver nu??
Vad skönt att du äntligen är igång nu och att det har löst sig så bra med all planering osv. Jag hänger kvar här ett tag i bakgrunden och håller tummarna så mkt för er alla!
haha ja jag tyckte hela min graviditet gick rätt långsamt faktiskt, man väntar liksom hela tiden på nästa steg ;) jag blev rätt rejält illamående i v 7 minns jag - fram till v 11 ungefär, hoppas du slipper det...
vår och er historia låter lite liknande, jag fick också ett tidigt MF efter första insättningen 2018 när man äntligen fick sitt första plus någonsin, medan det gick med FET istället som blev min dotter några månader senare!
roligt att ni som är gravida också hänger kvar i tråden tycker jag, kan tänka mig att man gärna vill heja på alla andra som fortfarande kämpar! ja det känns bra att vara igång nu och jag hoppas jag ska hålla mig frisk nu fram till ÄP och återföring i Prag nästa vecka, dottern kommer hem med diverse förkylningar och ögoninflammationer etc från förskolan hela tiden så visst nojar man över det mesta

ser fram emot att åka till Prag och bo på fint hotell mitt i stan och få lite egentid också ;) älskar verkligen den stan och kan verkligen rekommendera alla att åka dit!