Juney skrev 2021-02-15 05:39:51 följande:
Alltså måste få skriva av mig lite till er som förstår.
V. 12 nu och illamåendet är 10ggr värre än innan.
Spyr mer nu än jag gjort under någon av de tidigare veckorna.. Svårt o få i mig mat.. Vitamintabletterna o mina tillskott kommer bara upp igen. Återigen dödligt trött! Känns som jag börjat om med v.6 igen!! XD växtvärk i magen och återkommande huvudvärk o.O Just nu är inte livet rockigt xP
Någon annan som känner sig sämre ju längre tiden går? /Största gnällspiken som nu är jäkligt less på o må dåligt...
Åh!
Juney skrev 2021-02-15 05:39:51 följande:
Alltså måste få skriva av mig lite till er som förstår.
V. 12 nu och illamåendet är 10ggr värre än innan.
Spyr mer nu än jag gjort under någon av de tidigare veckorna.. Svårt o få i mig mat.. Vitamintabletterna o mina tillskott kommer bara upp igen. Återigen dödligt trött! Känns som jag börjat om med v.6 igen!! XD växtvärk i magen och återkommande huvudvärk o.O Just nu är inte livet rockigt xP
Någon annan som känner sig sämre ju längre tiden går? /Största gnällspiken som nu är jäkligt less på o må dåligt...
Åh samma här! Kände inget i början och nu, vecka 11 börjar illamåendet smyga sig på allt mer? Jag dock inte spytt än denna gång! Förra graviditeten med sonen spydde jag varenda dag och att få i sig vitaminer och järntabletter var typ omöjligt då jag spydde ännu mer av dom..
Växtvärk har jag börjat få och halsbränna.. samt är väldigt gasig i magen.. riktigt jobbigt! Känner mig också som en gnällspik här hemma, hehe.