• Anonym3323

BF September 2021

Den här tråden är för oss som väntar barn i september 2021. Berätta gärna om er själva och när ni plussade :)

Själv väntar vi vårt andra barn nu och har en son som är 9 månader. Vi har planerat för att få täta syskon om allt gått bra med första, vilket det verkligen har gjort hittills. Vi är otroligt lyckliga och glada nu över att blivit gravida igen. Fick positivt grav test på juldagen som var BIM och ser ut att bli BF runt den 5/9. <3

• Svar på tråden BF September 2021
  • bullen88
    niiinis skrev 2021-04-14 11:04:03 följande:

Om man vill gå med i den hemliga bf gruppen. Vem hör man av sig till i tråden då?

Sök på Bf september 2021 på facebook så kommer gruppen upp :) PS: Inte jag som skapat gruppen, men läste de tidigare här i tråden hehe
  • Kvinna1989

Hur går de för er alla med bf i september? :D

Har ni känt mycket rörelser/sparkar?

Vet ni kön?

:)

• Plutten90

Full rulle med med sparkar/rörelser här på den lilla prinsen i magen????

Väntar en pojke????

• Kvinna1989
    Plutten90 skrev 2021-05-12 07:14:25 följande:

Full rulle med med sparkar/rörelser här på den lilla prinsen i magen????

Väntar en pojke????

Visst är de mysigt :D jag har en väldigt aktiv liten tjej i magen, känns skönt att veta att allt är bra! Kul att sambon även kan se vissa sparkat genom magen, trodde de kom senare men man kunde börja se dom ca 1 vecka sedan.
  • Plutten90
    Kvinna1989 skrev 2021-05-12 13:20:08 följande:

Visst är de mysigt :D jag har en väldigt aktiv liten tjej i magen, känns skönt att veta att allt är bra! Kul att sambon även kan se vissa sparkat genom magen, trodde de kom senare men man kunde börja se dom ca 1 vecka sedan.

Såg nu att de blivit massa frågetecken i mitt inlägg, konstigt då jag inte skrivit de????

De är så mysigt att både maken och mina andra barn kan se sin lillebrors sparkar/rörelser.

Och så underbart skönt att man hela tiden vet att allt är bra.

När är du beräknad i september?
  • Kvinna1989
    Plutten90 skrev 2021-05-13 07:14:45 följande:

Såg nu att de blivit massa frågetecken i mitt inlägg, konstigt då jag inte skrivit de????

De är så mysigt att både maken och mina andra barn kan se sin lillebrors sparkar/rörelser.

Och så underbart skönt att man hela tiden vet att allt är bra.

När är du beräknad i september?

Ja så mysigt:)

Jag är beräknad 15 september. Längtar så mycket, känns som en evighet till september men om man tänker i månader så låter de lite. De är mitt första .

När är du beräknad? :)
  • Plutten90
    Kvinna1989 skrev 2021-05-13 09:44:30 följande:

Ja så mysigt:)

Jag är beräknad 15 september. Längtar så mycket, känns som en evighet till september men om man tänker i månader så låter de lite. De är mitt första .

När är du beräknad? :)

Jo de känns som en evighet kvar. Väntar nr 4a

Är beräknad den 5 september
  • Kvinna1989
    Plutten90 skrev 2021-05-13 13:04:12 följande:

Jo de känns som en evighet kvar. Väntar nr 4a

Är beräknad den 5 september

Säkert super kul för barnen med ett till syskon.

Lite tidigare iaf. Får hoppas tiden går fort!
  • socute

Halloj. Länge sen nu! Vi väntar en liten tjej. Å herregud vad aktiv hon är. Det är 4e barnet för mig men 1a för min sambo. Jag har 3 pojkar sedan tidigare så det ska bli så underbart med en liten tös! Fler med aktiva bebisar? 8 september är hon beräknad!

Theo 05-10-27
Svar på tråden BF September 2021