• Anonym (FlisanLisa)

Hur berätta om otrohet?

Goda råd är dyra har jag förstått.

Sambo sedan några år och barn finns i bilden.

Min sambo har kanske inte riktig funnits där eller så har jag känt med osedd, och i i augusti hörde en av mina tidigare kärleken av sig på sociala medier. Var inget annat är avstämningar då och då om hur livet levde och hur allt var.

I slutet av oktober så träffades vi för ett kort möte och på något sätt så hände det som inte fick hända. Ångrade mig direkt efteråt och har mått skit sedan dess. Min sambo han anar inget men jag våndas varje dag. Kontakten med tidigare kärleken är bruten, är ju min sambo och familj jag vill ha, och ha kvar. Men kan inte leva med att hålla det inom mig.

Hur fasiken berättar jag, och har familjen i behåll?

• Svar på tråden Hur berätta om otrohet?
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2021-05-20 18:41:32 följande:
    Det var nog mest så att han inte hade några vettiga argument att komma med och då vill ju många börja prata person istället för sak Flört
    Det är möjligt. Men oavsett så känns det ju inte roligt.
    Men han skrev i pm till mig och gav en förklaring.
    Så bara så du vet så är du och några fler här mina trollkonton. 
  • molly50
    Anonym (Örjan) skrev 2021-05-20 18:47:00 följande:
    Kan bero på att det faktisk är ganska kul att trigga igång dig vilket är väldigt enkelt och ofta slutar i rätt humoristiska cirkelargumeteringar som inte leder någon vart utom till till att det blir läge att hämta chipspåsen.
    Jag kan inte låta bli att undra hur gammal du och vissa andra här är om du går igång på vuxenmobbning.
    Men hämta du gärna din chipsskål om det roar dig.
  • Anonym (Örjan)
    molly50 skrev 2021-05-20 20:30:07 följande:

Det är möjligt. Men oavsett så känns det ju inte roligt.

Men han skrev i pm till mig och gav en förklaring.

Så bara så du vet så är du och några fler här mina trollkonton. 

Och du är på mitt humorkonto. Lite kul att du klassar folk som inte delar din svart eller vitt syn på livet som troll. Säger en hel del om dig och din vilja att försöka förstå att alla ser inte på livet på samma sätt som du gör.
  • molly50
    Anonym (Örjan) skrev 2021-05-20 20:35:10 följande:
    Och du är på mitt humorkonto. Lite kul att du klassar folk som inte delar din svart eller vitt syn på livet som troll. Säger en hel del om dig och din vilja att försöka förstå att alla ser inte på livet på samma sätt som du gör.
    Jag har inte kallat någon troll.
    Det är jag som har blivit anklagad för att trolla.
    Läs om och läs rätt.
  • molly50
    Anonym (Örjan) skrev 2021-05-20 20:38:02 följande:
    Ser det inte som vuxenmobing på något sätt för ditt sätt att argumentera ser jag inte som vuxet på något sätt. Egentligen borde man skämmas över att tycka att du är rolig men jag gör faktisk inte det.
    Att jag kan argumentera på ett,kanske inte så vuxet,sätt när jag blir provocerad,det erkänner jag.
    Men jag skäms inte för att jag tycker det är omoget att roa sig på andras bekostnad.
    Och att jag ser det som vuxenmobbning att försöka reta upp någon för att man själv tycker det är roligt är inte heller något jag skäms för.
    Därför tänker jag inte ge dig det nöjet.
    Så ha en trevlig kväll!
  • Anonym (Örjan)
    molly50 skrev 2021-05-20 20:45:07 följande:

Att jag kan argumentera på ett,kanske inte så vuxet,sätt när jag blir provocerad,det erkänner jag.

Men jag skäms inte för att jag tycker det är omoget att roa sig på andras bekostnad.

Och att jag ser det som vuxenmobbning att försöka reta upp någon för att man själv tycker det är roligt är inte heller något jag skäms för.

Därför tänker jag inte ge dig det nöjet.

Så ha en trevlig kväll!

Tack det samma.

Skall jag vara riktigt ärlig har du redan roat mig så jag tackar för det nöjet.
  • Anonym (vissa vill veta)
    Anonym (Örjan) skrev 2021-05-20 20:48:44 följande:

Tack det samma.

Du är säkert jättelycklig med ditt liv

Molly jag läser lite sporadiskt och är inte helt insatt men det känns som du har ett par troll på dig. Det är inget fel på ditt sätt att diskutera. Ville bara ge min stöd. Orkar inte läsa det här mobbing skit längre
  • molly50
    Anonym (vissa vill veta) skrev 2021-05-20 21:13:05 följande:
    Du är säkert jättelycklig med ditt liv

Molly jag läser lite sporadiskt och är inte helt insatt men det känns som du har ett par troll på dig. Det är inget fel på ditt sätt att diskutera. Ville bara ge min stöd. Orkar inte läsa det här mobbing skit längre
    Tack! Jag kan bara säga som det är.
    Och det är att det här är det enda nicket jag använder.
    Jag skriver aldrig anonymt.
    Och att flera personer har samma åsikt innebär ju inte per automatik att det är samma person bakom alla nicken.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Örjan) skrev 2021-05-20 20:35:10 följande:
    Anonym (Örjan) skrev 2021-05-20 20:48:44 följande:
    Tack det samma.

Personligen tycker jag det är oerhört roande att läsa hur folk som propagerar för att det är ok att kränka andra kan vara så lättkränkta själva Drömmer
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2021-05-20 20:33:40 följande:
    Jag kan inte låta bli att undra hur gammal du och vissa andra här är om du går igång på vuxenmobbning.
    Men hämta du gärna din chipsskål om det roar dig.
    Tja, kan man förvänta sig något annat av personer som tycker svika, ljuga och manipulera är helt ok?
Svar på tråden Hur berätta om otrohet?