• Anonym (FlisanLisa)

Hur berätta om otrohet?

Goda råd är dyra har jag förstått.

Sambo sedan några år och barn finns i bilden.

Min sambo har kanske inte riktig funnits där eller så har jag känt med osedd, och i i augusti hörde en av mina tidigare kärleken av sig på sociala medier. Var inget annat är avstämningar då och då om hur livet levde och hur allt var.

I slutet av oktober så träffades vi för ett kort möte och på något sätt så hände det som inte fick hända. Ångrade mig direkt efteråt och har mått skit sedan dess. Min sambo han anar inget men jag våndas varje dag. Kontakten med tidigare kärleken är bruten, är ju min sambo och familj jag vill ha, och ha kvar. Men kan inte leva med att hålla det inom mig.

Hur fasiken berättar jag, och har familjen i behåll?

• Svar på tråden Hur berätta om otrohet?
  • Anonym (Ge dig.)
    molly50 skrev 2021-05-21 11:51:17 följande:

Jag diskuterade här i tråden tills du och ett par andra bestämde er för att kapa tråden genom att hoppa på mig.

Vad tycker du själv att du tillför tråden,med detta?

På vilket sätt menar du att pekpinnar och att inte förstå att TS fattat sitt beslut om hur TS tänker gå vidare är att diskutera. Det är bara ett tröttsamt behov av att vilja styrs andras liv det du har skrivit i denna tråd.
  • Ukklavek

vi har diskuterat det här ämnet hemma och vi svarade samtidigt att vi skulle förlåta. Vi hade en tuff period för 6-7 år sedan och båda hade funderingar på sex vid sidan men vi hittade tillbaka rätt snabbt utan felsteg. Hade ngn av oss berättat om otrohet då så hade det varit spiken i kistan.

• Anonym (jaha)
    Blueskillen skrev 2021-05-21 11:54:45 följande:
    ... varför svarade du?
    För att detta är en öppen tråd och jag tycker dina argument suger...
  • Blueskillen
    Anonym (jaha) skrev 2021-05-21 11:56:11 följande:

Hur var det där med som man känner sig själv känner man andra nu igen...

Du kunde inte svara på min fråga? Pinsamt.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ge dig.) skrev 2021-05-21 11:56:22 följande:
    På vilket sätt menar du att pekpinnar och att inte förstå att TS fattat sitt beslut om hur TS tänker gå vidare är att diskutera. Det är bara ett tröttsamt behov av att vilja styrs andras liv det du har skrivit i denna tråd.
    Och ingen får såklart tycka att TS fattat ett jävligt dåligt beslut?

Eller stör det kanske bara dig att andra inte håller med dig och TS? I så fall är det ju jävligt märkligt att du gnäller om att försöka "styra" andra. För det är väl vad du gör när du påstår att alla måste hålla med TS i hennes beslut?
  • Anonym (jaha)
    Blueskillen skrev 2021-05-21 11:58:04 följande:
    Det gjorde jag ju, jag tycker att dina argument suger, därför svarar jag.
  • Blueskillen
    Anonym (jaha) skrev 2021-05-21 11:57:02 följande:

För att detta är en öppen tråd och jag tycker dina argument suger...

Det känns lite olustigt att du jaha svara på mina inlägg till Molly50 och hon svara på inlägg ställa till dig.

Är det stressigt vid tangentbordet?
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2021-05-21 11:46:41 följande:
    Är det du,Örjan?
    Blueskillen skrev 2021-05-21 11:48:21 följande:
    Genom sig själv känner man andra
    Blueskillen skrev 2021-05-21 11:54:45 följande:
    Nu var det Molly50 jag citerade, men ni kanske är samma person eller varför svarade du?
    Anonym (jaha) skrev 2021-05-21 11:56:11 följande:
    Hur var det där med som man känner sig själv känner man andra nu igen...Drömmer
    Blueskillen skrev 2021-05-21 11:58:04 följande:
    Det där var mer ett sätt att påpeka ironin över att gnälla om att andra undrar om någon använder flera nicks samtidigt som man själv gör precis likadant Tomte
  • Anonym (jaha)
    Blueskillen skrev 2021-05-21 12:02:34 följande:
    Det känns lite olustigt att du jaha svara på mina inlägg till Molly50 och hon svara på inlägg ställa till dig.

Är det stressigt vid tangentbordet?
    Svaret finns i inlägget du citerade... "öppen tråd".

Är det stressigt när dina inlägg ifrågasätts?
  • Anonym (K)

Ännu en tråd där man helt och hållet struntar i ts och vad tråden handlar om bara för att man själv älskar att diskutera. På vilket sätt får ts då svar på sina frågor?

Svar på tråden Hur berätta om otrohet?