Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Det är väl alltid ok att välja bort någon oavsett orsak? Eller tycker du man ska tvinga folk vara ihop med varandra?
Det är din åsikt, att tjejer ska banta för att få en kille. Men du gillar ju inte ens normalviktiga tjejer med BMI mellan 20-25.
Dvs du ställer också krav på utseende, men du tycker att dina krav är mer giltiga, men så är det inte. Alla krav är lika giltiga.
Jag tycker det är bra att man är tydlig med sina krav. Om en kvinna vill ha en lång Kille skriver det så slipper vi ödsla varandras tid.
Om killar visar att de blir upprörda av att kvinnor frågar om längd, så förstår de kanske att ni inte vill det?
Blir kvinnor upprörda när du frågar om vikt? Är det samma kvinnor som blir upprörda av frågor om vikt som ställer krav på längden hos en man?
Jag förstår inte alls. Jag har aldrig tänkt på längd men jag är 163 så alla män är längre. Jag tycker definitivt inte en man på 170 är kort.
Min senaste pv var 196. Det var lite bökigt för vi passade inte ihop att kramas stående.
163 och 98 så jag vet vem som ändå skulle välja bort mig pga vikten och bortse från att jag är kort.
Om alla krav är lika giltiga. Varför blir kvinnor så upprörd om man frågar om BMI eller vikt. Medan det är helt okej att fråga eller ställa krav på längden?
Fast det är ju oförskämt att fråga om sånt, du har väl ögon att se med?
Jag vill inte ha en tjock man men skulle aldrig fråga en kille vad han väger! Jag får väl titta och se om jag tycker hans kropp är för tung eller inte.
Kilo och bmi säger lite om hur vikten är fördelad, min kropp är smal men jag lägger på mig om magen, säger jag att jag väger 55 kg tycket du kanske det låter toppen, men så träffar du mig och ser att min mage är degig och full av bristningar och då duger det kanske inte ändå för dig.
Varför är det ok att selektera efter längd men inte fetma?