Solskensdag skrev 2022-02-22 16:21:47 följande:
Å jag känner igen mig med Illamående och trötthet, går också runt i ett moln! Var på kontoret idag för första gången på 5 veckor, fick gömma mig på toan och andas djupt ett par gånger för var rädd jag skulle kräkas, inte kul :( igår jobbade jag hemma men var så trött jag sov 2 timmar på soffan mitt på dagen och la mig kl 20? mina närmsta kollegor vet som tur om att jag är gravid men är ändå väldigt jobbigt att man inte är sig själv, jag orkar verkligen inget heller. Man känner lite man borde ?pull yourself together? men energin finns bara inte! Känns som man är bakis och har influensa på samma tid hah. Sen äter jag super mycket och känner verkligen inte igen mig själv. Jag har åksjukearmband och lergigan comp. Har bara tagit 3 tabletter över många dagar men känner inte riktigt något av det hjälper, men vet ju inte hur jag hade haft det utan 
skickar styrkekramar, skönt att veta man inte är ensam
Haha jag gjorde exakt samma! tvärdäckad på soffan 2h och då hade jag sovit ostört hela natten. Sen somnade på soffan igen på kvällen.
Klev in i ny vecka igår, kanske det som spökar med tröttheten igen. Upplevde att den blev lite bättre ett tag.
Tycker tröttheten är så obehaglig ibland, tog en promenad för ett tag sen och det kändes som jag sov samtidigt typ