• mammamalin

BF oktober 2022

Har inte hittat någon befintlig tråd för BF oktober 2022, så därmed startar jag denna för oss och hoppas vi blir ett gäng Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-29 10:29
    Nu finns även en facebookgrupp. Skicka meddelande till mig om du har BF under oktober månad och vill vara med :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-02-22 17:55

Vill skriva här att medlemmarna i facebookgruppen har fått tycka till och de flesta vill sätta en medlemsgräns på 50 personer. Det finns i dagsläget fortfarande ca 20 platser kvar så ni som aktivt valt att avvakta kan ha detta i åtanke :)

• Svar på tråden BF oktober 2022
  • Nejlika08
    Sellcarro skrev 2022-02-23 10:13:51 följande:

Var på mitt tidiga vul idag och allt såg bra ut och hjärtat tickade på där inne Hjärta kan säga att jag blev väldigt nervös när jag satt i stolen men när jag såg hjärtat så släppte det. så unnade mig en räksallad till tidig lunch och tänkte sova lite nu då jag klev av nattskiftet vid 7 imorse :)

Grattis! vad skönt. 
  • majarg
    Sellcarro skrev 2022-02-23 10:13:51 följande:

Var på mitt tidiga vul idag och allt såg bra ut och hjärtat tickade på där inne Hjärta kan säga att jag blev väldigt nervös när jag satt i stolen men när jag såg hjärtat så släppte det. så unnade mig en räksallad till tidig lunch och tänkte sova lite nu då jag klev av nattskiftet vid 7 imorse :)

Vad skönt att höra :D
  • majarg

tidigt ultraljud var idag och allt såg bra, fick se hjärtat slå! 
    fick tidigare ultraljud pga tidigare utomkveds när jag var yngre.

hon tyckte veckorna stämde bra och att jag har BF mitten av oktober Hjärta är idag ca 6+2

• majarg
    Nejlika08 skrev 2022-02-23 07:44:09 följande:

Vad många vi är som mår illa. Skulle jag ha jobbat som sjuksköterska så hade jag nog försökt sjukskriva mig. Bara tanken på att bemöta jobbiga och fuskande kollegor, urk! Men vad bra jobbat att säga ifrån! Jag är också extra irriterad men den enda som har fått känna på det hittills är min man haha. Och mitt barn litegrann, fast jag försöker verkligen att hålla ihop. Sån tur är så är barnet fem år så jag kan förklara att jag mår illa och är extra trött. Jag gör inte mycket jobb just nu och eftersom jag frilansar så känns det ganska pressat. Jag försöker tänka att det förhoppningsvis klingar av inom några veckor. Men eftersom jag är min egen chef så är stressen rätt stor om jag inte gör mitt jobb, det funkar inte riktigt att sjukskriva sig. Idag så ska jag åka och köpa Postafen. Och fil, kolsyrat vatten, apelsiner, gröna äpplen, citron, sallad, honung, fräsch mat som jag är sugen på. Hoppas att ni andra får en fin dag utan allt för mycket illamående. 

bubbelvatten är min räddare och något jag är extremt sugen på. Mvh tjejen som fyllt halva kylen med bubbelvatten Oskyldig

hoopas Du inte känner sig allt för stressad kring jobb, även om det såklart blir mer när man är sin egen chef.

hoppas du också får en fin dag
  • Sellcarro
    majarg skrev 2022-02-23 11:03:58 följande:

hon tyckte veckorna stämde bra och att jag har BF mitten av oktober Hjärta är idag ca 6+2

Vad roligt för dig :) hade oxå ultraljud idag :) men jag är 7+5 :) 
  • mammamalin

Men så skönt att få se att allt är som det ska Hjärta
  • Agis1416

Vad skönt att få se! Jag har två veckor kvar till privat VUL. Då är jag i 8+3, lååång väntan! 
  • Kallamakka

Vad skönt att allt såg bra ut för er som varit på ultraljud! Jag har ett imorgon jag, då ska jag vara 7+6 om allt är som det ska förstås.

• Rosen3

Så spännande för alla er som ska på tidigt ultraljud och se att hjärtat slår. Kan inte bestämma mig om jag ska boka in ett privat nu innan den vanliga ultraljudet? Någon som är i samma sits? Första graviditeten v.7 (6+2). 

• majarg
    Sellcarro skrev 2022-02-23 11:07:29 följande:
    Vad roligt för dig :) hade oxå ultraljud idag :) men jag är 7+5 :) 
    Såg det och så skönt att det såg bra ut för dig med! :) 

var det stor skillnad på bilden jag visade? Tänkte att det händer så mkt på någon vecka bara 
Svar på tråden BF oktober 2022