Nejlika08 skrev 2022-02-23 07:44:09 följande:
Vad många vi är som mår illa. Skulle jag ha jobbat som sjuksköterska så hade jag nog försökt sjukskriva mig. Bara tanken på att bemöta jobbiga och fuskande kollegor, urk! Men vad bra jobbat att säga ifrån! Jag är också extra irriterad men den enda som har fått känna på det hittills är min man haha. Och mitt barn litegrann, fast jag försöker verkligen att hålla ihop. Sån tur är så är barnet fem år så jag kan förklara att jag mår illa och är extra trött. Jag gör inte mycket jobb just nu och eftersom jag frilansar så känns det ganska pressat. Jag försöker tänka att det förhoppningsvis klingar av inom några veckor. Men eftersom jag är min egen chef så är stressen rätt stor om jag inte gör mitt jobb, det funkar inte riktigt att sjukskriva sig. Idag så ska jag åka och köpa Postafen. Och fil, kolsyrat vatten, apelsiner, gröna äpplen, citron, sallad, honung, fräsch mat som jag är sugen på. Hoppas att ni andra får en fin dag utan allt för mycket illamående.
bubbelvatten är min räddare och något jag är extremt sugen på. Mvh tjejen som fyllt halva kylen med bubbelvatten
hoopas Du inte känner sig allt för stressad kring jobb, även om det såklart blir mer när man är sin egen chef.
hoppas du också får en fin dag