Nejlika08 skrev 2022-03-11 17:23:21 följande:
Haha, det roliga är att i vanliga fall så skulle jag inte ha brytt mig om dessa grejer men just nu så äcklas jag av allt! Men jag mår så bra av att träna så jag får gå runt där med äcklad min och kolla snett på folk antar jag. Ja, jjag tycker att du är jätteduktig som ordnar sånt samtidigt som du är nygravid. Ni kommer säkert få jättekul. Jag har många olika maträtter som jag föredrar just nu, flera som jag åt som barn, lite nostalgiskt sådär. Tex broccoligratäng med ris och olika soppor. Mår så illa fortfarande så jag äter det jag är sugen på rakt av. Men cravings vet jag inte, är inte supersugen på lakrits eller nåt sånt. Du då? Hur går det med illamåendet?
Haha det är helt klart okej att gå runt och bli äcklad och kolla lite snett för måendet skull :D
skönt att träningen fungerar så bra för dig! Åh broccoligratäng lät super gott. illamåendet går bra just nu (peppar peppar), har däremot börjat få mkt växtvärk igen så tror mensen ska komma hela tiden. Gick och kollade flera gånger på toan igår och killen bah - men du kommer inte få mens, hahah.
gällande maten är jag inte sugen på något speciellt - men om någon frågor vad jag vill ha är svaret - krispigt, igår skickade jag sms till killen att jag ville ha krispiga grönsaker. så har fått sug på mkt frukt och grönt. Och iskallt vatten, är så törstigt
Illamåendet är fortfarande så pass alltså? :(