Stinajohannas skrev 2022-06-21 12:01:07 följande:
Okej , körde du med ÄL test då ? och kändes ÄL som vanligt ? Men fy.. styrkekramar till dig!!! Det är så himla hemskt , förstår inte att man klarar av det . Jag fick också MA nu i maj och är så himla rädd och orlig för att gå igenom detta igen.
Nej bara temp, började den dagen äl var, trodde det skulle vara mens, men tempen höjdes rejält dagen efter så insåg då att det var äl. :) ja den kändes som vanligt, dvs äl-sekret några dar innan, tydlig tempökning.
har nog skrivit här tidigare men blödde vad jag trodde var mens två veckor efter missfallsblödningen, men efter nån vecka blödde jag igen lite mindre än mens och i typ 10 dar, det var nog mensen och efter det kom äl.
ja fy det är inte kul. Hade hoppats försöka igen i augusti men räknar jag 65 dagar från detta ma så är ju äl i september först?. Om det blir lika som sist. Och hittills har det inte varit lika som sist så vi får väl se. Funderar på att be om kuratorstöd om jag blir gravid igen, är så tufft med alla tankar konstant. Och man känner efter minsta lilla. Denna gången kändes det som att nåt inte stämde, men första gjorde ju inte det. Den där känslan att man inte kan lita på kroppen är jobbig.