• Sanset

BF Augusti 2023

Hej!

Plussade igår med andra barnet och har BF enligt apparna 7-9 augusti. Såg inget forum för BF augusti 2023, så tänkte starta en så vi kan följa varandra! 

Vad var era symptom och när plussade ni?

Kan skapa en BF lista som ni gärna får fylla i:

Sanset - BF 7-9 augusti

• Svar på tråden BF Augusti 2023
  • gladtjejhej

Sanset: Åh vad roligt att höra 😍 Haha Oj då gick det verkligen undan, skönt ändå men omvälvande kan jag tänka mig 😄

• Sanset
    gladtjejhej skrev 2022-11-27 08:26:49 följande:

Sanset: Åh vad roligt att höra 😍 Haha Oj då gick det verkligen undan, skönt ändå men omvälvande kan jag tänka mig 😄

Ja skönt men en chock då vi trodde att det ändå skulle ta iaf 6 månader. Men blir bra vilket som! 😍 

Nu ska man bara lyckas hålla denna hemlighet🤪 jag är så fruktansvärt dålig på det😅
  • gladtjejhej
    Skrutt03 skrev 2022-11-26 20:20:12 följande:

Sanset:

Jajemen, det har jag, du med va? 😁 
    Fyller 36 i mars, så det här va väldigt välkommet 😍 Hur gammal är du?

Va det förresten nån som va duktig på Facebook och kan knåpa ihop en grupp?

Anar att detta var till mig haha! Japp - jag kommer också från den tråden. Love it!!
    Jag är 35 så mycket efterlängtat litet frö. Är så nervös inför vul men ska försöka släppa alla hjärnspöken och bara hänge mig :)
  • saffran123

Plussade i förrgår med digitalt test! Är 26 år och första barnet. Är sjukt nervös och väldigt lycklig. Hoppas bara att allt går bra 😇 bifogat test togs idag! Är 15 dagar efter ägglossning  Är beräknad 2 augusti ❤️

• Skrutt03

Gladtjej:

Haha jaa, bra koll jag har 🤣💁?♀️

Men då är vi ju jämngamla 😊
    Har du barn sen innan?

Hur har du fått tid för vul? Kan man boka det själv?
    Med första väntade jag till kub i v 12, men nu känns det som att jag väldigt gärna skulle vilja göra tidigare, känns som oroligare nu när man är äldre.

• gladtjejhej
    Skrutt03 skrev 2022-11-28 12:05:21 följande:

Gladtjej:

Haha jaa, bra koll jag har 🤣💁?♀️

Men då är vi ju jämngamla 😊
    Har du barn sen innan?

Hur har du fått tid för vul? Kan man boka det själv?
    Med första väntade jag till kub i v 12, men nu känns det som att jag väldigt gärna skulle vilja göra tidigare, känns som oroligare nu när man är äldre.

Jag har en 10-åring dotter sen innan ☺️ har du barn sen tidigare?

Vi fick ma i augusti så det är därför. Därför är det också en annan nivå av oro hos mig nu samtidigt som jag känner mig lugn på samma gång. Försöker landa i att jag inte kan påverka något och att vi bör ha statistiken på vår sida nu så det går vägen 🍀 Fick ma i v10 sist så jag hoppas jag får ytterligare ett vul omkring den veckan. Tror jag kan andas ut lite då och fokusera på KUB. 
  • gladtjejhej
    saffran123 skrev 2022-11-28 11:51:53 följande:

Plussade i förrgår med digitalt test! Är 26 år och första barnet. Är sjukt nervös och väldigt lycklig. Hoppas bara att allt går bra 😇 bifogat test togs idag! Är 15 dagar efter ägglossning  Är beräknad 2 augusti ❤️

Grattis och välkommen Skrattande
  • Sanset
    Saffran123: Grattis! Första barnet är en sån speciell känsla! Jag är också 26 men väntar andra barnet Skrattande
  • Vicblomman

Jag plussade förra veckan med mitt första barn efter 7 månaders försök. Är 25 år gammal. Så spännande men också så läskigt. Man vill bara passera dessa kritiska veckor 🙈 Jag har BF 5 augusti enligt de appar jag använder! 

• Vicblomman

Jag plussade förra veckan med mitt första barn efter 7 månaders försök. Är 25 år gammal. Så spännande men också så läskigt. Man vill bara passera dessa kritiska veckor 🙈 Jag har BF 5 augusti enligt de appar jag använder! 

Svar på tråden BF Augusti 2023