• Sanset

BF Augusti 2023

Hej!

Plussade igår med andra barnet och har BF enligt apparna 7-9 augusti. Såg inget forum för BF augusti 2023, så tänkte starta en så vi kan följa varandra! 

Vad var era symptom och när plussade ni?

Kan skapa en BF lista som ni gärna får fylla i:

Sanset - BF 7-9 augusti

• Svar på tråden BF Augusti 2023
  • Theloudjur

Ylson - Åh, det var ju en fin idé! synd bara att vi slängde alla tre testen när jag hade visat dem för sambon. 

Pemlan - Wow! Jag har hört attt folk slagit in bebiskläder men vad kul att ni går all in med en docka också!

• Pemlan

Du får ta ett till test annses? :)
    haha ja vi tänkte att paketet får lite mer tygnd tack vare dockan 😅

• JSAG

Plussade den 17/12  på ÄL+10! BF Runt 30/8.

Är så orolig över att detta inte ska hålla? Jag tar testat varje dag för att följa stegringen, idag va där ingen markant stegring som tidigare dagar vilket gör mig orolig. Dock vet jag att hcg ökar ungefär varannan dag. Hoppas på ökning imorgon!❤️ vi tänkte berätta för min familj på fredag, hoppas sååå att de håller tills dess! 

• Solrosen10

Mitt konto blev spärrat (crazylady94) så fick göra ett nytt.

Idag fick jag 3+ på CB så nu kan jag slappna av nån vecka till haha..

Vilken underbar idé med docka och body!
    Vi har en tanke att slå in en bebisram och skriva i ramen ?bild kommer augusti 2023?.

Dock så är tanken att bara säga till min mamma och pappa. Ska vi berätta för hans familj så är det mamma, pappa, bonusmamma, bonuspappa och 4 syskon med respektive.. på min sida är det bara mamma och pappa, blir verkligen stor skillnad. Är det konstigt att bara berätta för min familj?

• HejsanJenny

Vecka 5+3 här baserat på senaste mensen men vågar inte vara glad riktigt än, har flera missfall (varav två i år) i bagaget.   Men hoppas att allt ska gå bra denna gång. 

• Pemlan

Tror jag blev utslängd från gruppen på fb ifall någon kan skicka ytterligare en inbjudan

• Pemlan
    Solrosen10 skrev 2022-12-21 11:59:28 följande:

Mitt konto blev spärrat (crazylady94) så fick göra ett nytt.

Idag fick jag 3+ på CB så nu kan jag slappna av nån vecka till haha..

Vilken underbar idé med docka och body!
    Vi har en tanke att slå in en bebisram och skriva i ramen ?bild kommer augusti 2023?.

Dock så är tanken att bara säga till min mamma och pappa. Ska vi berätta för hans familj så är det mamma, pappa, bonusmamma, bonuspappa och 4 syskon med respektive.. på min sida är det bara mamma och pappa, blir verkligen stor skillnad. Är det konstigt att bara berätta för min familj?

Men kul med tavla också ju! Jag tänker att de absolut inte är konstigt att berätta för bara din familj ifall din partner är med på det :)
  • HejsanJenny

Vet att det fortfarande inte garanterar någonting men nu slog CB digital över till 3+ veckor! Ganska sent också, i 5+5? Men nu ska jag slappna av och ta jullov. <3 

Har inte läst alla inlägg i tråden än, men hur gamla är ni? Har ni barn sedan tidigare? Själv är jag 34 och har en dotter född 2020!

• Kretipleti

Jag plussade igårkväll! Trodde inte på det förrän imorse när jag tog ett cb digitalt 😍

30 år, andra barnet. Vi försökte ca 13 gånger innan det tog sig nu 🥰 bf 30/8.

Jag är gärna med i en fb-grupp!

Svar på tråden BF Augusti 2023