• Sanset

BF Augusti 2023

Hej!

Plussade igår med andra barnet och har BF enligt apparna 7-9 augusti. Såg inget forum för BF augusti 2023, så tänkte starta en så vi kan följa varandra! 

Vad var era symptom och när plussade ni?

Kan skapa en BF lista som ni gärna får fylla i:

Sanset - BF 7-9 augusti

• Svar på tråden BF Augusti 2023
  • Katch91
    Niki12 skrev 2022-12-15 23:19:45 följande:

Hej <3 Detta blir mitt första inlägg någonsin här på Familjeliv, så kul! Skäms

Jag plussade i lördags, 10/12, och är nu i vecka 5 (4+6). BF 18/8!!

Är otroligt glad och känslosam, men är precis som många andra här inne orolig för missfall nu så här tidigt. Har dock en jättefin känsla och mår väldigt bra, bortsett från att jag är sjukt trött!

Ska på inskrivning hos MVC imorgon med min sambo. Vill så gärna dela resan med andra som har BF i Augusti / där omkring så vi kan gå igenom denna resa ihop!

(Blir gärna insläppt i gruppen som startades, men länken verkar inte funka längre?)

https://fb.me/g/p_78CTpG5742EFXieT/BOAehqAb

Välkommen och grattis Hjärta

• 191225

Skrev ett himla långt inlägg som verkade försvinna så jag testar igen!

Hej allihop, jag hoppar gärna in här! Jag plussade för 8 dagar sen, fyra dagar innan bim. Jag har precis som flera skrivit också molande, stickande/huggande smärta som kommer flera ggr/dag. Jag tycker att jag mår helt okej men har en yrsel som inte ger med sig och lite illamående. Jag hade samma symtom förra graviditeten men då kom det inte såhär tidigt. Jag känner också en oro över ma men hoppas att det ska gå hela vägen. Jag är i v.5(4+4) 

• annaskm

Grattis till er nya i tråden som plussat! 

Jag har blivit besatt av att testa nu, måste hela tiden se att strecket finns kvar och att det blir starkare, men igår kväll när jag kom hem så var strecket lite ljusare än vad det var på morgonen och då hade jag hållit mig i ca 6 timmar. kan det va så? Blir så orolig över allt nu att jag knappt kan sova och jag fick ingen tid vid BM förens mitten på januari. Tänkte ringa dit idag och höra om jag får komma dit tidigare och prata eller något för och försöka lugna ångesten jag har kring allt. Någon som känner igen sig? 

• Myran90

Hej alla! 

vill gärna va med här. Jag har skickat en förfrågan om att få vara med i Facebookgruppen. Länken verkade fortfarande vara aktiv :) 

Plussade den 22 november ➕
    Väntar nr 2 👶
    BF 1/8 

• Ylson

Hej! 

Jag har plussat idag på BIM+3, min bf är 24 aug 😊 

Har tidigare haft ett ma i vecka 11 för flera år sen. Sen fick vi vår dotter sep 2020 efter 14 månaders försök! Nu tog det sig på försök nr 2! 

Blir ungefär 3 år mellan barna om detta går vägen 😍 

har inga symptom alls (vecka 5), men förra grav började ett kraaaftigt illamående och ömma bröst i vecka 6? så vi får se vad som händer runt jul och nyår 😅 

• Ylson
    annaskm skrev 2022-12-16 07:47:25 följande:

Grattis till er nya i tråden som plussat! 

Jag har blivit besatt av att testa nu, måste hela tiden se att strecket finns kvar och att det blir starkare, men igår kväll när jag kom hem så var strecket lite ljusare än vad det var på morgonen och då hade jag hållit mig i ca 6 timmar. kan det va så? Blir så orolig över allt nu att jag knappt kan sova och jag fick ingen tid vid BM förens mitten på januari. Tänkte ringa dit idag och höra om jag får komma dit tidigare och prata eller något för och försöka lugna ångesten jag har kring allt. Någon som känner igen sig? 

Det är väl alltid högre koncentration av hormon i urinen på morgonen, även om man har hållit sig länge! Tror det har att göra med att mer hormon produceras av kroppen när vi sover!  
  • Anonym (Freja)

Precis plussat <3

Är gärna med i en facebookgrupp också.

• Anonym (Nr 5)

Också med i Facebookgruppen,

• Hund12345

Plusade imorse. 

Detta är mitt 5 barn och sambons andra barn. Vårat första barn tillsammans. 
    Jag är lite orolig för vad folk ska tycka om att vi ska ha sex barn. 

Just nu mår jag bra, lite illamående då och då men inte som med dom andra barnen. De jag reagerat på är att jag inte vill snusa (är snusare) Men vill istället röka.. samt att när vi har sex så är jag så sjukt torr o de har jag varit vid dom andra barnen också. 
    Grattis alla!

Svar på tråden BF Augusti 2023