• Sanset

BF Augusti 2023

Hej!

Plussade igår med andra barnet och har BF enligt apparna 7-9 augusti. Såg inget forum för BF augusti 2023, så tänkte starta en så vi kan följa varandra! 

Vad var era symptom och när plussade ni?

Kan skapa en BF lista som ni gärna får fylla i:

Sanset - BF 7-9 augusti

• Svar på tråden BF Augusti 2023
  • Snäckan92
    Sanset skrev 2022-12-08 20:24:16 följande:
    Jag tog bort den🙈 orkade inte riktigt ha koll på en grupp. Men jag kan skapa en igen och göra dig till admin om du inte vill skapa en själv? ☺️
    Jag väntar gärna tilös mellandagarna med att vara admin,  vill berätta för närmsta familjen först  ☺️ 
  • Katch91
    Snäckan92 skrev 2022-12-09 15:35:13 följande:
    Skickat förfrågan.

Säg till om du behöver admin-hhälp senare  :)

Jag la till dig som co/admin :)

• Nininini

Hej alla, jag hoppar in här 😊

Plussade digitalt i tisdags på bim-2 😍
    (först ett svagt plus på stickan bim-4)

Bf 13 augusti enligt app 

Vaknade en natt med sjuk halsbränna, och det var första symtomet denna gången 🙈

Har 2 barn på 7 och snart 10år, så det blir en efterlängtad liten sladdis om allt går som det ska❤️

• Katch91
    Nininini skrev 2022-12-09 18:06:22 följande:

Bf 13 augusti enligt app 

Har 2 barn på 7 och snart 10år, så det blir en efterlängtad liten sladdis om allt går som det ska❤️

Välkommen :) och grattis!

du får gärna hänga med i fb-gruppen länken ligger ntvå inlägg upp
  • Sanset
    Nininini skrev 2022-12-09 18:06:22 följande:

Bf 13 augusti enligt app 

Åh grattis till er😍
  • Anonym (Bk)

Hej! Hittade precis hit! väntar första barnet och är omkring 6w1d +-2 dagar beroende på app. Detta är första gången jag är gravid men är försiktigt glad då jag är 31 och vet många som gått igenom MA och oron är otroligt jobbig just nu. 

jag är konstant trött och har haft molvärk den senaste veckan samt en känsla mellan illamående, hunger och halsbränna, ömma bröstvårtor och känslorna går lite upp och ner. Har inte UL förrän 21 januari men skulle så gärna vilja ha ett tidigt ul innan jul då vi gärna vill berätta för familjen då Men det börjar ju bli tight för att kunna boka in ett sånt. 

Vet någon vart man kan kan göra tidigt ultraljud i v7 i Stockholm?

Svar på tråden BF Augusti 2023