• Sanset

BF Augusti 2023

Hej!

Plussade igår med andra barnet och har BF enligt apparna 7-9 augusti. Såg inget forum för BF augusti 2023, så tänkte starta en så vi kan följa varandra! 

Vad var era symptom och när plussade ni?

Kan skapa en BF lista som ni gärna får fylla i:

Sanset - BF 7-9 augusti

• Svar på tråden BF Augusti 2023
  • gladtjejhej

Sanset: Det är mitt andra barn. Har en dotter som är 10 😍 Ja, jag behöver passera vecka 10 som var den veckan jag fick ma sen ska jag njuta. Men känner mig generellt mer harmonisk nu än sist. Kan ju inte göra något ändå utan tiden får ha sin gång 😄

Har ni försökt länge? ☺️

• gladtjejhej

Skrutt03: visst har du varit i 35+ tråden? Tycker jag känner igen ditt alias 🤩 Grattis till plus 😍

• Sanset
    Drömmar22 skrev 2022-11-26 00:34:52 följande:

Hej alla! Jag plussade imorse, en dag innan BIM. BF är 3 augusti. Det här blir mitt första barn. Hade ett mf i augusti i vecka 11. Är glad men rädd också. Hoppas få till ett tidigt VUL för att lugna mig lite. Började misstänka graviditet då mina mellanblödningar jag brukar få dagarna innan mens aldrig dök upp. Samt att jag har varit väldigt dålig och orolig i magen flera dagar i sträck.

Någon som är duktig på att skapa såna där hemliga facebookgrupper? Vore kul att ha en för oss med BF i augusti. 🙂❤️

Grattis! 😍
    Vi hoppas det blir bebis denna gången❤️

Jag hade kunnat starta en men vill inte vara admin😅
  • Sanset
    Skrutt03 skrev 2022-11-26 07:07:32 följande:

Sanset: 

Det är mitt andra barn, har en dotter son fyller 6 år i april, det känns som sååå längesen hon föddes, så jag får läsa på om graviditet igen 😅

Det förstår jag! Så kul för henne att bli storasyster 😍
    Var bara 2 / 2 1/5 år sen för mig sen jag födde men känner mig ändå som en nybörjare😅
  • Sanset
    gladtjejhej skrev 2022-11-26 11:00:28 följande:

Sanset: Det är mitt andra barn. Har en dotter som är 10 😍 Ja, jag behöver passera vecka 10 som var den veckan jag fick ma sen ska jag njuta. Men känner mig generellt mer harmonisk nu än sist. Kan ju inte göra något ändå utan tiden får ha sin gång 😄

Har ni försökt länge? ☺️

Åh jag blev storasyster när jag va 10 och blev så lycklig Av det. Han är min ögonsten än idag. 😍
    ja man kan ju inte påverka så är ju bara att låta tiden ha sin gång men tufft ändå ❤️

Nej vi bestämde förra månaden att vi skulle börja försöka för syskon men missat ägglossningen då så detta var första riktiga försöket. Blev gravid med dottern av misstag så vi var ändå redo på att det skulle gå ok fort men inte såhär fort😅
  • Skrutt03

Sanset:

Jajemen, det har jag, du med va? 😁 
    Fyller 36 i mars, så det här va väldigt välkommet 😍 Hur gammal är du?

Va det förresten nån som va duktig på Facebook och kan knåpa ihop en grupp?

• BFdec2021

Hej på er!

Kul med en augustitråd! 😊 Jag plussade för en vecka sen (BIM-4) och har BF någon av de tre första dagarna i augusti beroende på vilken app jag ska lita på. Jag har en dotter sen tidigare som fyller ett år imorgon (eller idag egentligen eftersom klockan har passerat midnatt). Det ska bli kul att följas åt här!

Apropå Facebookgrupp har jag varit med i en sen jag plussade och den börjar fyllas på med fler och fler nu. Här är länk till den:

https://www.facebook.com/groups/692906332363384/?ref=share

• gladtjejhej
    Drömmar22: jag förstår dig på pricken. Jag fick ma i v10 i aug så jag är försiktigt glad denna gången. Jag har tidigt vul bokat i v7, hoppas du också får det ☺️
  • gladtjejhej

Skrutt03: Härligt - älskar den tråden 😍 Jag är 35 och barnet är väldigt efterlängtat!

Svar på tråden BF Augusti 2023