Hur ofta duschar ni kroppen?
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Hur ofta duschar ni kroppen? Jag gör det nästan alltid varenda dag. Min tjej duschar bara kroppen två gånger per vecka, vilket jag tycker känns jävligt äckligt faktiskt. Hon säger att det inte behövs mer än så.
Varje dag. Ibland två gånger om jag lagt in ett träningspass även på eftermiddagen eller om det har varit en varm dag. Jag har långt hår som jag tvättar varannan dag.
Det är inte bra för huden att duscha varje dag
Varannan dag.
Jag använder tvål och vatten dom dagar jag inte duschar. Dvs tvättar snippan och under armarna.
Hur ofta man duschar har egentligen noll att göra med hur hygienisk/fräsch man är. Det finns dom som duschar dagligen men ändå inte förmår att hålla sig fräsch och luktar illa. Likväl dom som duschar mer sällan och ändå är ren och fräsch.
Anonym (L): Nej, det behövs det inte.
. Gå runt med samma underkläder i mer än en dag.. nej tack. Vill känna mig fräsch.
Varannan dag.
Jag använder tvål och vatten dom dagar jag inte duschar. Dvs tvättar snippan och under armarna.
Hur ofta man duschar har egentligen noll att göra med hur hygienisk/fräsch man är. Det finns dom som duschar dagligen men ändå inte förmår att hålla sig fräsch och luktar illa. Likväl dom som duschar mer sällan och ändå är ren och fräsch.
Nja, duschar man två gånger i veckan så är man inte ren eller fräsch.
Hur ofta och hur noggrant man duschar har mycket att göra med hur fräsch man är.