• Anonym (What?)

Hur funkar Happypancake?

Jag fattar inte hur sidan fungerar. Kan jag inte läsa ifall mina skickade meddelanden är lästa? 

Jag har kontaktat säkert 40 olika män sedan  jag blev medlem i fredags kväll. Ingen har svarat eller ens besökt min sida. Ser de mig inte, eller har männen blivit så här kräsna? Jag kan tillägga att jag ser ganska bra ut och har sökt kontakt med män som är ca 10 år äldre än jag, och de är helt vanliga killar med helt vanliga jobb.

Gör jag någonting fel?

• Svar på tråden Hur funkar Happypancake?
  • Anonym (Tvärtom)
    Benny62 skrev 2024-06-09 18:41:23 följande:
    Ja då är nog inte min bilder bra jag har väll än del som är lite annat men det ska jag säga att det är många kvinnor som har många bilder som inte visar dom och det är mycket viktigt 
    Jag vet inte hur män tänker där om kvinnors bilder men jag skulle råda kvinnor till samma sak, att inte visa en massa annat som inte har med dem själva att göra.

Någon gång har det faktiskt funnits "bra" bilder hos män som inte föreställt dem, det är sånt som visar deras politiska hemvist eller andra värderingar, vissa gillar mer kinky sex osv. Sånt är inte alla öppna med så klart men kan vara bra att veta.
  • Benny62
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-06-09 18:53:32 följande:
    Jag vet inte hur män tänker där om kvinnors bilder men jag skulle råda kvinnor till samma sak, att inte visa en massa annat som inte har med dem själva att göra.

Någon gång har det faktiskt funnits "bra" bilder hos män som inte föreställt dem, det är sånt som visar deras politiska hemvist eller andra värderingar, vissa gillar mer kinky sex osv. Sånt är inte alla öppna med så klart men kan vara bra att veta.
    Ja på HP så är det en hel del kvinnor som har profil bilder som är fler år gamla eller så har dom solglasögon helt otroligt 
  • Anonym (Halt)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-06-09 18:32:18 följande:
    Jag glömde en sak där om bilder och det är att ett leende ser trevligt ut :) Det gäller ju att maxa sina chanser hur man än ser ut! För det är ju precis som du säger, profilbilden är viktig. Om den syns dåligt går jag ändå in på profilen och tittar gärna på alla bilder som finns.

Bilder som är bortkastad tid för mig är allt annat som inte föreställer mannen i fråga. Däremot bra om han visar sig med eventuella husdjur, då vet man direkt om det passar eller inte.
    Jag läste på ett par ställen att kvinnor attraheras mer av män som inte ler på bild. De förknippade det med försäljartypen och det ger ett falskt intryck, som nån man inte kan lita på, lite sliskigt.
  • Anonym (Halt)
    Benny62 skrev 2024-06-09 19:29:01 följande:
    Ja på HP så är det en hel del kvinnor som har profil bilder som är fler år gamla eller så har dom solglasögon helt otroligt 
    Coolt med kvinnor som har en bild på sig själv, sen 20 på katterna eller blommor.
  • Anonym (?)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-06-09 18:32:18 följande:
    Jag glömde en sak där om bilder och det är att ett leende ser trevligt ut :) Det gäller ju att maxa sina chanser hur man än ser ut! För det är ju precis som du säger, profilbilden är viktig. Om den syns dåligt går jag ändå in på profilen och tittar gärna på alla bilder som finns.

Bilder som är bortkastad tid för mig är allt annat som inte föreställer mannen i fråga. Däremot bra om han visar sig med eventuella husdjur, då vet man direkt om det passar eller inte.
    Är inte så viktigt med bild kan jag tycka, hellre en ärlig beskrivning om vem du är.
    Gillar att få lite "tuggmotstånd" med kvinnor.
    Fått en hel del  på HP genom åren men slutade i ett 10 -års förhållande.
    Hade min "Summer of love" helt klart. 
  • Benny62
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 19:34:37 följande:
    Coolt med kvinnor som har en bild på sig själv, sen 20 på katterna eller blommor.
    Visst har jag lite andra bilder jag med men där är ändå en hel del där jag syns tydligt och alla mina bilder har jag tagit själv vilket många andra inte har 
  • Anonym (Oklart)
    Benny62 skrev 2024-06-09 19:39:23 följande:
    Visst har jag lite andra bilder jag med men där är ändå en hel del där jag syns tydligt och alla mina bilder har jag tagit själv vilket många andra inte har 
    Även på dig själv?
  • Anonym (Halt)
    Benny62 skrev 2024-06-09 19:39:23 följande:
    Jag tror de flesta vill se bilder på den man ev. ska skriva med. Jag vill det i alla fall. Katter är söta men det är inte katten jag ska dejta.
  • Benny62
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 19:42:21 följande:
    Jag tror de flesta vill se bilder på den man ev. ska skriva med. Jag vill det i alla fall. Katter är söta men det är inte katten jag ska dejta.
    Men jag är inte så noga på HP längre för det spelar ingen roll hur jag beter mig där man får varken mer eller mindre besökare 
  • Anonym (Halt)
    Benny62 skrev 2024-06-09 19:45:04 följande:
    Men jag är inte så noga på HP längre för det spelar ingen roll hur jag beter mig där man får varken mer eller mindre besökare 
    Jag läste nånstans att män bör vara på gränsen med jämnåriga kvinnor, lite småfräcka. Han ska gå över gränsen, men inte för mycket. Hon ska känna att han inte bara är en snäll, trevlig man, kanske lite väl snäll, han vill HA henne också. Kanske sånt vi lite mer försiktiga män bör göra lite mer, visa den sidan.
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?