Anonym (What?) skrev 2024-06-09 17:58:54 följande:
Jag skrev att jag brukar anses vara attraktiv ja, och så är det. Däremot har jag inte skrivit till någon jag inte är intresserad av om du trodde det.
Du tar det uppenbart väldigt personligt, men om man fattar att den tjej du skriver till får 4 brev/ minut så fattar man också att hon inte läser dem. Det spelar då ingen som helst roll vem du är eller hur du skriver.
Jag "ratar" alltså inte killarna pga dem eller hur de är, utan på att de av en slump drunknade i sorlet. Det är ingenting att ta personligt.
Jag har tex redan tappat bort 2 konversationer eftersom det kommer så mycket nytt hela tiden. En kille gav mig hans nummer nästan direkt, och det var bra eftersom jag blivit intresserad av honom och nu inte kommer att tappa bort honom.
Men hur kan du tappa bort dem? De försvinner bara om du raderar konversationen.
Jag skulle faktiskt råda dig till att ta tiden att gå igenom det som kommer in, ta lite i taget och du behöver inte svara männen på en gång. Börja som jag gör: klicka på meddelandet och se avataren, ofta ser man om mannen är helt otänkbar, då kan man radera. Steg två är att se profilen, för min del är avstånd det viktigaste, sedan 2-3 saker till som är dealbreakers, då vet jag att jag kan radera även dem. Kvar borde du ha en vettigare samling att titta lite närmare på och se om du vill ha kontakt med någon av dem. Det vore ju synd tycker jag om du skulle gå miste om de få guldkorn som finns :)