• Anonym (What?)

Hur funkar Happypancake?

Jag fattar inte hur sidan fungerar. Kan jag inte läsa ifall mina skickade meddelanden är lästa? 

Jag har kontaktat säkert 40 olika män sedan  jag blev medlem i fredags kväll. Ingen har svarat eller ens besökt min sida. Ser de mig inte, eller har männen blivit så här kräsna? Jag kan tillägga att jag ser ganska bra ut och har sökt kontakt med män som är ca 10 år äldre än jag, och de är helt vanliga killar med helt vanliga jobb.

Gör jag någonting fel?

• Svar på tråden Hur funkar Happypancake?
  • Anonym (Sammalika!)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-10 09:56:00 följande:
    Du skriver att du är en helt vanlig kvinna och skriver till helt vanliga män. Skulle du ändå helst träffa en man som är i en annan liga? 
    Vad är det du inte förstår? Jag skriver ju att jag inte vill det. 
    Övertydligt då: NEJ jag vill INTE träffa en man i någon annan liga - vad nu det är...

Jag vill ha någon som är som jag. PUNKT!
  • Anonym (Halt)
    Anonym (What?) skrev 2024-06-10 10:03:12 följande:
    Jag tycker bäst om män som håller sig i form men mer för hälsans skull. Någon gymkille vill jag inte ha. Chef behöver han inte heller vara, däremot högutbildad eftersom att jag värdesätter intelligens och driv. Fet fungerar inte heller, liksom för kort.
    Jag gillar också vanliga kvinnor och de får gärna hålla sig i form. Men de jag attraherades var sexiga och jag ville ligga med dom. Jag har stött på flera kvinnor som var utanför min liga. För jag ville ha dom.
  • Anonym (What?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-10 10:06:27 följande:
    Jag gillar också vanliga kvinnor och de får gärna hålla sig i form. Men de jag attraherades var sexiga och jag ville ligga med dom. Jag har stött på flera kvinnor som var utanför min liga. För jag ville ha dom.
    Kvinnor är generellt inte lika imponerande av utseende som män. När vi talar om "liga" så kan vi därför tala om olika skalor.

Jag är som jag tidigare nämnt snygg, åtminstone enligt väldigt många män. Jag väcker uppseende när jag rör mig bland folk. 

Att jag skriver till män som jag betraktar som 7:or utseendemässigt betyder inte att de inte har annat som jag finner intressant. Jag attraheras som sagt av utbildning och bildning, bland annat. Man kan säga att de män som väckt mitt intresse på HP nu är långt över min liga när det kommer till den biten, medan jag är långt över deras liga när det gäller utseende. 
    Inte för att de skulle vara fula, utan det är helt vanliga killar. Inte heller är jag ett obildat rikspucko, jag är bara mer medel.
  • Anonym (Halt)
    Anonym (What?) skrev 2024-06-10 10:17:32 följande:
    Kvinnor är generellt inte lika imponerande av utseende som män. När vi talar om "liga" så kan vi därför tala om olika skalor.

Jag är som jag tidigare nämnt snygg, åtminstone enligt väldigt många män. Jag väcker uppseende när jag rör mig bland folk. 

Att jag skriver till män som jag betraktar som 7:or utseendemässigt betyder inte att de inte har annat som jag finner intressant. Jag attraheras som sagt av utbildning och bildning, bland annat. Man kan säga att de män som väckt mitt intresse på HP nu är långt över min liga när det kommer till den biten, medan jag är långt över deras liga när det gäller utseende. 
    Inte för att de skulle vara fula, utan det är helt vanliga killar. Inte heller är jag ett obildat rikspucko, jag är bara mer medel.
    Ingen av kvinnorn jag fick känslor för var skönheter, inga tiopoängare. Men de hade nåt. De var snälla och charmiga och jag tände på dom. Jag tycker att de var i min liga. Jag har sett att andra vill tala om för dig att du inte har nån chans på henne som du har känslor för. Hon är utanför din liga.
  • Anonym (What?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-10 10:26:05 följande:
    Ingen av kvinnorn jag fick känslor för var skönheter, inga tiopoängare. Men de hade nåt. De var snälla och charmiga och jag tände på dom. Jag tycker att de var i min liga. Jag har sett att andra vill tala om för dig att du inte har nån chans på henne som du har känslor för. Hon är utanför din liga.
    Jaha ja.

Flera väldigt snygga män har skrivit till mig också, men jag har inte svarat. Antagligen kommer jag inte att göra det heller eftersom att de är för unga och saknar egenskaper jag tänder på.

Samtidigt är de absolut över min liga rent allmänt och ytligt sett, men de saknar sådant jag primärt söker hos en man.
  • Benny62

Ja här skriver man om en vanlig kvinna eller man skulle vara roligt och veta vad en vanlig person är??

• Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-10 10:39:18 följande:

Ja här skriver man om en vanlig kvinna eller man skulle vara roligt och veta vad en vanlig person är??

Jag menar någon som är nära medel. Jag har kanske ett IQ på 100, men dejtar oftast män som gissningsvis ligger på 130 och uppåt.

Vanligt utseende, alltså ett medel, väcker ingen direkt uppmärksamhet åt något håll.

"Vanlig" utbildning är yrkesutbildning, några år på högskola eller dylikt. 

Vanligt= sticker inte ut.
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-10 10:46:11 följande:
    Jag menar någon som är nära medel. Jag har kanske ett IQ på 100, men dejtar oftast män som gissningsvis ligger på 130 och uppåt.

Vanligt utseende, alltså ett medel, väcker ingen direkt uppmärksamhet åt något håll.

"Vanlig" utbildning är yrkesutbildning, några år på högskola eller dylikt. 

Vanligt= sticker inte ut.
    Jag som trodde att kärleken styrde men jag har nog fel det är i slutet änden pengarna som styr.      (Konstigt då borde jag ha en massa brudar)
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-10 10:55:42 följande:
    Jag som trodde att kärleken styrde men jag har nog fel det är i slutet änden pengarna som styr.      (Konstigt då borde jag ha en massa brudar)
    Kärleken uppstår inte ur ingenting. 

Tyvärr hänger det inte heller på pengar, vilket du alltså har märkt av. Hög utbildning är inte liktydigt med att vara miljonär. 
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-10 11:00:10 följande:
    Kärleken uppstår inte ur ingenting. 

Tyvärr hänger det inte heller på pengar, vilket du alltså har märkt av. Hög utbildning är inte liktydigt med att vara miljonär. 
    Nä det stämmer jag är utbildad men kanske inte hög vad som krävs för det men pengar har jag så i den delen har du rätt 
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?