• Anonym (What?)

Hur funkar Happypancake?

Jag fattar inte hur sidan fungerar. Kan jag inte läsa ifall mina skickade meddelanden är lästa? 

Jag har kontaktat säkert 40 olika män sedan  jag blev medlem i fredags kväll. Ingen har svarat eller ens besökt min sida. Ser de mig inte, eller har männen blivit så här kräsna? Jag kan tillägga att jag ser ganska bra ut och har sökt kontakt med män som är ca 10 år äldre än jag, och de är helt vanliga killar med helt vanliga jobb.

Gör jag någonting fel?

• Svar på tråden Hur funkar Happypancake?
  • Anonym (?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 19:48:39 följande:
    Jag läste nånstans att män bör vara på gränsen med jämnåriga kvinnor, lite småfräcka. Han ska gå över gränsen, men inte för mycket. Hon ska känna att han inte bara är en snäll, trevlig man, kanske lite väl snäll, han vill HA henne också. Kanske sånt vi lite mer försiktiga män bör göra lite mer, visa den sidan.
    .... och du är fortfarande singel antar jag ....
  • Anonym (gg)
    Benny62 skrev 2024-06-09 18:11:10 följande:
    Ja det skulle jag faktiskt behöva tyvärr det är något som jag inte fick med mig när jag föddes den förmågan och man ser andra som fixar en ny kvinna så fort dom har skiljt sig fan hur går det till jag vet att det är något fel men det går inte att fixa på mig 
    Jag sa till en manlig vän att han borde starta en kurs i hur han gör. Alltså jag var seriös, för han lyckas alltid få massor av kvinnor från 23-60 trots att han utseendemässigt är ganska medelmåttig. Han sa att det där är svårt att lära ut.

Han är utåt sett ganska självsäker, det kan vara en grej, han beter sig intresserad av en som person, men inte som kvinna. Han ger inga utseendemässiga komplimanger, han är lika trevlig även mot kvinnor han inte attraheras av (och mot män). Han är charmig, öppen, utåtriktad och rolig. Sånt är klart svårt att bara bli om man har en mer introvert personlighet.

(jag skulle aldrig lita på honom i en relation)
  • Benny62
    Anonym (gg) skrev 2024-06-09 19:55:35 följande:
    Jag sa till en manlig vän att han borde starta en kurs i hur han gör. Alltså jag var seriös, för han lyckas alltid få massor av kvinnor från 23-60 trots att han utseendemässigt är ganska medelmåttig. Han sa att det där är svårt att lära ut.

Han är utåt sett ganska självsäker, det kan vara en grej, han beter sig intresserad av en som person, men inte som kvinna. Han ger inga utseendemässiga komplimanger, han är lika trevlig även mot kvinnor han inte attraheras av (och mot män). Han är charmig, öppen, utåtriktad och rolig. Sånt är klart svårt att bara bli om man har en mer introvert personlighet.

(jag skulle aldrig lita på honom i en relation)
    Det låter som en Raskenstam det finns några få sådana män som lyckats lura massa kvinnor på pengar 
  • Anonym (?)
    Benny62 skrev 2024-06-09 20:02:08 följande:
    Det låter som en Raskenstam det finns några få sådana män som lyckats lura massa kvinnor på pengar 
    Kanske det .... men det finns betydligt fler kvinnor som vill ha sex men inte vågar erkänna det.
  • Benny62
    Anonym (?) skrev 2024-06-09 20:09:28 följande:
    Kanske det .... men det finns betydligt fler kvinnor som vill ha sex men inte vågar erkänna det.
    Ja ha det har jag inte märkt precis alla skriver ju i sina profiler ingen. KK 
  • Anonym (Vänta)
    Benny62 skrev 2024-06-09 20:11:35 följande:
    Ja ha det har jag inte märkt precis alla skriver ju i sina profiler ingen. KK 
    Man kan vilja ha sex utan att vilja vara kk. Jag vill inte ligga med någon som har sex med andra parallellt och jag vill inte dela den intimiteten med någon som inte är åtminstone kär i mig och jag i honom.

de flesta män som söker kk vill bara ha sex delen och erbjuder ingen vänskap eller romantik
    för då blir det jobbigt.
  • Benny62
    Anonym (Vänta) skrev 2024-06-09 20:29:37 följande:
    Man kan vilja ha sex utan att vilja vara kk. Jag vill inte ligga med någon som har sex med andra parallellt och jag vill inte dela den intimiteten med någon som inte är åtminstone kär i mig och jag i honom.

de flesta män som söker kk vill bara ha sex delen och erbjuder ingen vänskap eller romantik
    för då blir det jobbigt.
    Jo det är ju het rätt det du skriver det måste finnas kärlek med annars funkar det inte 
  • Anonym (What?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 19:48:39 följande:
    Jag läste nånstans att män bör vara på gränsen med jämnåriga kvinnor, lite småfräcka. Han ska gå över gränsen, men inte för mycket. Hon ska känna att han inte bara är en snäll, trevlig man, kanske lite väl snäll, han vill HA henne också. Kanske sånt vi lite mer försiktiga män bör göra lite mer, visa den sidan.
    Jag tycker att det ligger lite i det. Jag vill bli sedd som kvinna, så att säga, och inte som kompis.

Samtidigt så hjälper det inte om inte grunden finns där. Jag dras till äldre, intelligenta och högutbildade män som utstrålar auktoritet och värme i kombination. Finns inte detta så spelar det ingen roll vad mannen gör.

Andra kvinnor kan förstås ha andra preferenser. Bäst är nog att helt enkelt framhäva vem du är, och om inte det funkar så jobba på att bygga upp dig själv och bli den man du själv vill vara! Då kommer nog kvinnorna på köpet.
  • Anonym (Halt)
    Anonym (?) skrev 2024-06-09 19:53:24 följande:
    .... och du är fortfarande singel antar jag ....
    Ja, jag är lite för försiktig. Han som skrev det var framgångsrik med damerna, så där blev det mycket ligga.
  • Anonym (Halt)
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 21:23:01 följande:
    Jag tycker att det ligger lite i det. Jag vill bli sedd som kvinna, så att säga, och inte som kompis.

Samtidigt så hjälper det inte om inte grunden finns där. Jag dras till äldre, intelligenta och högutbildade män som utstrålar auktoritet och värme i kombination. Finns inte detta så spelar det ingen roll vad mannen gör.

Andra kvinnor kan förstås ha andra preferenser. Bäst är nog att helt enkelt framhäva vem du är, och om inte det funkar så jobba på att bygga upp dig själv och bli den man du själv vill vara! Då kommer nog kvinnorna på köpet.
    Ja, det bästa är nog att vara sig själv, då kvinnor är så olika. Senaste jag träffade var mycket yngre. Hon sa hon var trött på killar som bara pratar sex, som försöker saker på dejter. Jag tog det väldigt lugnt, just för att hon sa det, plus att hon var mkt yngre, och för att jag var nervös och hade dåligt självförtroende. Vi hängde bara, kan man säga. Nåt gjorde jag rätt, för hon var sugen på mig.
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?