Anonym (expat) skrev 2024-09-02 16:09:44 följande:
Ser trevligare ut? Vad ar det for jakla argument? En del tycker det ser trevligare ut med omskurna kvinnor ocksa.
Det ar ett overgrepp pa sma oskyldiga barn. Lat killen bestamma sjalv nar han blivit vuxen.
Ar du svenska och lagger dig helt platt for din kille? Varfor vill han att sonen ska omskaras, ar han muslim?
Vet du varfor det ar sa populart i usa? Jo, det infordes for att gora det svarare for pojkar att onanera, for det var syndigt! Sa USA ar inget att ta efter.
Vad rengoring betr sa har man i Europa och Asien (som inte ar judar el muslimer) lyckats rengora sina snoppar trots att de inte ar omskurna. Daligt argument.
Anonym (Usch) skrev 2024-09-02 11:36:53 följande:
Och Ts funderar förstås på att slicea av de inre blygdläpparna på ev kommande lillasyster? Vissa anser ju det vara "snyggare" och framtida komplikationer är väl att jämföra med manlig omskärelse så klart flickan ska ha en snygg streckfitta som äldre!
Tillåt mig att spy!
Att det ser trevligt ut är inget argument ditt stolpskott.
Nej han är inte muslim och jag är inte helsvensk. och vart fan har du fått att jag lägger mig platt ifrån? Jag ville endast veta hur andra såg på det här och som jag skrev tidigare har vi inte bestämt oss och att vi ska diskutera mer. Men dumt jävla forum att fråga sånt om då det för det mesta är 50 åriga kärringar som sitter och ska tycka o tänka om saker dom har 0 koll om.
och att Anynom Usch sitter och skriver att jag förstås ska slicea en dotter om jag får det, är du sjuk i huvudet?
tar inte åt mig när ni sitter och skriver att ni ser ner på mig som mamma eller att jag genomgår barnmisshandel. Det är väl lagligt i Sverige av en anledning? :)
Börjar dock överväga omskärelse nu så ni vet! Har varit i kontakt med läkarhuset och fått mycket bra information!