Ofiltreratsamtall3 skrev 2025-10-09 09:06:17 följande:
Alltså har du problem med läsförståelsen?
Jag gjorde tydligt att det inte per automatik är okej ifall republikanerna stänger regeringen. Precis som med demokraterna är det okej beroende på VARFÖR man stänger regeringen.
Och jag gjorde det även tydligt att jag inte kritiserar din stavning, så vad är det du yrar om? Jag påpekar att dina texter är svår begripliga.
Spelar ingen större roll här, de är bägge lika kålsupare, och det existerar inget argument att D är dåliga här.
För R är precis lika dåliga med.
Men fascinerande så ser vi argumentet flyga i luften om igen och de HEMSKA Demokraterna.
Rätt komiskt och se faktiskt.
En annan tar det med ro, och bara tänker okey igen, och hur orkar dom.
Och skylla på någon är helt omöjligt, då detta är normal politik som sker då och då.
Mariasmorgon skrev 2025-10-09 09:11:23 följande:
Trump är populär för att han säger vad han tycker. Jag tror politiker underskattar vikten av att vara ärlig.
Och nu vet jag vad ni tänker. Trump, ärlig?
Ja, på ett sätt. Hans långsiktiga ambitioner håller han fast vid. Förutom Epstein-filerna, men där fick han också jättemycket kritik från de egna leden.
Finns ingen president som ljuger mer än donalds, så vad är det du yrar om.
Vet du så lite?
bara första svängen som president så blev det 35000 lögner och fel av donalds, och det är den EXAKTA MOTSATSEN av att vara ärlig.
Tror du ingen sett detta, hur kan du ha missat är en än större fråga.
Eller är det agendan och narrativen som är i vägen att du vägrar ta in fakta som detta?
Och bara Epsteinfilerna, herregud säger jag, då har du bara missat 95% eller mer.
Men återkom gärna när du läst upp dig, och så, så blir det en saklig diskussion istället för dessa fel.
Mariasmorgon skrev 2025-10-09 09:26:24 följande:
Det finns ingen som tystats ned juridiskt.
Jaså?
Domstolen tryckte igen munnen på trumpen så det skvätte om det, och det kostade trumpen.
Först $5 miljoner, men trumpen mun fortsatte och glappa.
Så då skickade domaren och Jury på ytterligare $83,3 miljoner, inte ens det täppte till trumpen mun helt, då de knorra lite med tur för trumpen tystnade snabbt.
Och med ränta sen, så slutade det med minst $91,6 miljoner och i praktiken tystades med JURIDIK.
Tänkt att en sjuklig narcissism kostade trumpen nästan en miljard kronor 
Så vad var det du sade, sade du??? 
Och sen på detta, det är ofta domare stänger munnar på folk.
Så varför skriver du något som är inkorrekt för?
Och då menar vi i nivå av inte korrekt överhuvudtaget.
Försöker du säga att du inte visste om att juridiken kan stänga munnar?
Eller vad är det som får dig att ge ett påstående som är så fel för?