• Anonym (Glad)

BF september 2025

För oss som plussat och har BF i september 2025 😃 Själv är jag 4+0 idag och har plussat igen efter tidigt missfall förra cykeln (ingen mens emellan). Hur mår ni?! Jag mår illa av och till men i övrigt bra. Så tacksam att få inleda året med ett plus!

• Svar på tråden BF september 2025
  • Anonym (6:e barnet)
    sthlmkarlstad skrev 2025-01-15 11:02:04 följande:
    Tack snälla för svar. Vilken medicin? Jag fick Lergigan comp utskrivet idag 
    Det är den jag har med. Har även vanlig lergigan för natten. Compen har ju koffein i så lite dumt när man ska sova 😁
    Ithinkimpreg1 skrev 2025-01-16 20:53:19 följande:

Tyvärr så visade det sig faktiskt att mina svaga tester var en kemisk graviditet/ missfal. Men ingen fara, nya tag!

Beklagar!  Men håller tummarna att det snart är eran tur🥰
  • Anonym (90n)

Hej plussade med 5e barnet idag BIM+2.
    BF är 23 september hoppas det går hela vägen♥️🙏 är orolig över ett ex graviditet jag hade förra året februari.

Barnmorska ska boka tidig ultraljud ringde henne idag. 

Anonym (90n) skrev 2025-01-17 17:33:40 följande:

Hej plussade med 5e barnet idag BIM+2.
    BF är 23 september hoppas det går hela vägen♥️🙏 är orolig över ett ex graviditet jag hade förra året februari.

Barnmorska ska boka tidig ultraljud ringde henne idag. 

Grattis! 
  • ellifant14

Hej hej, jag är med i både denna och BF Augustigruppen för ena appen säger 31 aug och den andra säger 1 september 😅
    Har denna vecka börjat få ordentligt illamående och sover kanske 10-12 timmar/dygn. 8-10 timmar på natten och sen 2 timmars tupplur direkt efter jobbet. Aldrig sovit så mycket! Får ju inte gjort något annat på dagarna haha

• Vallmo93
    ellifant14 skrev 2025-01-17 21:57:29 följande:

Hej hej, jag är med i både denna och BF Augustigruppen för ena appen säger 31 aug och den andra säger 1 september 😅
    Har denna vecka börjat få ordentligt illamående och sover kanske 10-12 timmar/dygn. 8-10 timmar på natten och sen 2 timmars tupplur direkt efter jobbet. Aldrig sovit så mycket! Får ju inte gjort något annat på dagarna haha

Hej! Åh haha jag ska erkänna att jag längtar lite till när/om jag får tydligare symtom. Får säkert äta upp det senare 😅 
  • OkidokiQueen

Jag hade min senaste mens 15/12, ägglossning 31/12, plussade svagt 8 januari och fick ett sk ?dye stealer? idag :D 4v + 6d idag. vi har försökt sedan oktober 2024. Varken jag eller sambon har barn sedan innan, vi är 33 och 31.

• Anonym (2barnsmor)
    OkidokiQueen skrev 2025-01-19 11:48:44 följande:

Jag hade min senaste mens 15/12, ägglossning 31/12, plussade svagt 8 januari och fick ett sk ?dye stealer? idag :D 4v + 6d idag. vi har försökt sedan oktober 2024. Varken jag eller sambon har barn sedan innan, vi är 33 och 31.

Hej, va komiskt, jag hade senaste mens 16/12 och ägglossning 1/1 och plussade 8 Januari 😅😅 Och grattis till +, roligt att få följa med nogon som är så nära i BF 🤗
  • Vallmo93

Tillhör det vanligheten att man får dye stealers så småningom eller stannar det av för vissa? ☺️ tycker jag har tydligt positiva gravtest men teststrecket vill liksom inte bli starkare än kontrollstrecket.. Såhär har mina sett ut ungefär senaste 5 dagarna, varken svagare eller starkare utveckling.

• OkidokiQueen
    Vallmo93 skrev 2025-01-20 14:50:32 följande:

Tillhör det vanligheten att man får dye stealers så småningom eller stannar det av för vissa? ☺️ tycker jag har tydligt positiva gravtest men teststrecket vill liksom inte bli starkare än kontrollstrecket.. Såhär har mina sett ut ungefär senaste 5 dagarna, varken svagare eller starkare utveckling.

Jag kan verkligen inte svara på det, tyvärr! Har aldrig varit gravid tidigare - men har sett både på Instagram och Reddit att andra pratar mycket om det, men svårt att veta om det egentligen betyder någonting speciellt.

Vissa säger att ett positivt resultat är ett positivt resultat, och att hur starkt strecket liksom.. är oväsentlig, för testen är kvalitativa och inte kvantitativa. (man är ju inte lite gravid eller jättegravid..)

svårt det där! Jag ska inte ljuga, men jag stirrar absolut på mina tester och förlitar mig lite för mycket!!
Svar på tråden BF september 2025