AngieF skrev 2025-01-15 10:05:14 följande:
Blödningen kom igång idag.. Skönt på ett sätt att det kom av sig själv så vi inte behöver vänta ett par veckor och sen sätta igång det medicinskt. Hoppas att det bara blir som en vanlig mens bara. Men såklart så tråkigt att vi nu fått två MA/MF på raken.
Vi har försökt sen i mars förra året men min man fick sån prestationsångest att vi inte fick till några bra försök förens vi hittade heminseminering i august. Då gick det direkt men slutade i MA i v12 (säcken hade väx to
8+2). Sen försökte vi igen direkt efter men prickade inte ägglossning då den kom senare än vanligt. Första riktiga mensen efter gick det igen men slutade nu i missfall i v5+2.
Jag hoppas verkligen att vi bara haft ?otur? och att det inte är något fel på oss som gör att vi inte kan behålla en graviditet..
Neej, styrkekramar i MASSOR! Va tråkigt det slutade såhär tillsist, vet hur psykist det kan smärta vid MF, ta hand om dig, var snäll med dig själv ❤
Något är inte ditt fel och jag hoppas du en dag i snar framtid får hålla ert barn. ❤
Har ni funderat på att kolla upp ifall just de är något som är off? Kan ju i vissa fall räcka med att hormonerna är i obalans så har man svårt att bli gravid.
Om det sen påvisas att det inte finns några problem kan man ju bara fortsätta försöka, men ifall det är något man kan få hjälp,med ju förr desto bättre då, prosessen ändå kan ta några månader med undersökningar osv.
Hoppas hoppas vi får läsa mera om er resa i någon BF grupp snart ❤❤