AngieF skrev 2025-01-11 13:16:17 följande:
Jag känner mig rätt orolig.. Har fortsatt testa och tycker det var lite svagare idag. Inga av mina tester har blivit lika starka som kontrollstrecket heller. Är på BIM+2/3 idag. Tog nyss ett CB digitalt med veckoindikator som borde ha sagt 2-3v eftersom jag hade ägglossning 25/12 men resultatet blev 1-2v.
Har läst väldigt många trådar där folk menar att långsam/svag stegring lett till missfall. Och även om bm sa att graviditetstester enbart visar gravid ja/nej så känns det ju som att en åtminstone borde få lika starkt streck som kontrollstrecket några dagar efter BIM..
Ska gå och ta privat blodprov på måndag för att mäta HCG men just nu känns det rätt pissigt.
Tog blodprov via online företag imorse och fick precis provsvar - HCG ligger på 12.. Jag är i v5+0 så borde ligga betydligt högre. Verkar som att det är ett till MA på g eller om det blir ett MF om någon dag. Ska prata med barnmorskan imorgon för att se vad de säger..
Skönt på ett sätt om det upptäcks nu och inte v12 som sist men också jobbigt att vi inte kan behålla en graviditet