• Anonym (Glad)

BF september 2025

För oss som plussat och har BF i september 2025 😃 Själv är jag 4+0 idag och har plussat igen efter tidigt missfall förra cykeln (ingen mens emellan). Hur mår ni?! Jag mår illa av och till men i övrigt bra. Så tacksam att få inleda året med ett plus!

• Svar på tråden BF september 2025
  • coccinella

åh jag vill också vara med här! Jag plussade för en vecka sedan, senaste mensen 17/12 och är nu 4+6. BF blir 23. September om allt går bra. Så kul att följa er andra här! Vi har två missfall i bagaget så jag hoppas SÅ att det går vägen denna gång. Är det någon här som har testat med de digitala testen varje vecka för att se om det hoppar upp från 1-2 till 2-3 etc? Jag tog ett digitalt som visade 1-2 den 14., så jag funderar på ta ett till imorgon för att förhoppningsvis se 2-3. Eller gör man sig själv bara mer galen/orolig med sånt?

• Anonym (90n)
    coccinella skrev 2025-01-20 16:26:27 följande:

åh jag vill också vara med här! Jag plussade för en vecka sedan, senaste mensen 17/12 och är nu 4+6. BF blir 23. September om allt går bra. Så kul att följa er andra här! Vi har två missfall i bagaget så jag hoppas SÅ att det går vägen denna gång. Är det någon här som har testat med de digitala testen varje vecka för att se om det hoppar upp från 1-2 till 2-3 etc? Jag tog ett digitalt som visade 1-2 den 14., så jag funderar på ta ett till imorgon för att förhoppningsvis se 2-3. Eller gör man sig själv bara mer galen/orolig med sånt?

Men gud va roligt. Sista mensen 17/12 är oxå beräknad till 23 september. 
  • Enlite sladdis
    coccinella skrev 2025-01-20 16:26:27 följande:

Hej! Vad kul!  Jag har bf 21/9. Jag tog ett digitalt idag och fick +3. Men vet att hade den visar 1-2 hade jag blivit jätteoroöig. Så den är på gott och ont. Har säkert tagit 25 tester sedan jag fick första svaga strecket
  • Biffemmi

Hallå!

Jag plussade för ett tag sedan och  lyckades på första ägglossningen efter amningsavslut, så bf är inte riktigt fastställt men jag gissar runt 14 september.
    Det blir mitt femte barn 🤗 finns det en mindre sluten fb grupp? Jag blir gärna inbjuden i en sån, jag är inte så förtjust i de större grupperna

• lazina80

Hej! så kul!
    Jag hänger på här. 

Är 39, två barn sen innan 8 & 14 år & har försökt få till en sladdis nu några månader, men nu äntligen!
    är i vecka 5 och BF 25 sep.
    Känner typ inte mycket alls.. eller endast typ tunga bröst och svag molande värk. 

Hur mår ni alla? 

• lazina80
    Biffemmi skrev 2025-01-20 19:17:51 följande:

Hallå!

Jag plussade för ett tag sedan och  lyckades på första ägglossningen efter amningsavslut, så bf är inte riktigt fastställt men jag gissar runt 14 september.
    Det blir mitt femte barn 🤗 finns det en mindre sluten fb grupp? Jag blir gärna inbjuden i en sån, jag är inte så förtjust i de större grupperna

Oh! Vill jag också veta! FB alltså..
  • Biffemmi

Jag är såå oteknisk så jag vet inte hur man gör för att liksom tagga ditt svar lazina80 😍 men om du går tillbaka och tittar på tidigare sidor så är det en sanso som skrivit att man kan skriva till henne för att få länk till fb gruppen!

• lazina80
    Biffemmi skrev 2025-01-20 19:35:29 följande:

Jag är såå oteknisk så jag vet inte hur man gör för att liksom tagga ditt svar lazina80 😍 men om du går tillbaka och tittar på tidigare sidor så är det en sanso som skrivit att man kan skriva till henne för att få länk till fb gruppen!

Tack snälla! Du trycker på prickarna i hörnet på mitt inlägg och sen citera : )
  • vanadisen

Plus här med på första försökte. Beräknat bf 14 September. Är gärna med i facebookgrupp jag med. Kanske någon i Stockholm som vill ses?

Oerhört nervös graviditet för mig. Jag är 36 år och förlorade min son i tidigare graviditet i IUFD i vecka 36 utan att man hittat orsak. Några andra änglamammor här som väntar på nytt/regnbåge?

Svar på tråden BF september 2025