• Anonym (Glad)

BF september 2025

För oss som plussat och har BF i september 2025 😃 Själv är jag 4+0 idag och har plussat igen efter tidigt missfall förra cykeln (ingen mens emellan). Hur mår ni?! Jag mår illa av och till men i övrigt bra. Så tacksam att få inleda året med ett plus!

• Svar på tråden BF september 2025
  • lazina80

Kan någon bjuda in mig direkt från Facebook gruppen?
    funkar inte med länken jag fått:/ 
    skriv privat så skriver jag namn och stad så kanske någon kan hjälpa : )

• sthlmkarlstad

Kul med många nya inlägg! Jag är idag 7+1, beräknat 6/9. Kraftigt illamående förra veckan men hjälpte supermycket mer Lergigan comp. 

Jag är rätt smal vanligtvis (ganska platt med en klassisk putande tjejmage) men nu är den faktiskt stor, redan. Om jag inte drar in alls putar den som tusan. Jag gjorde en abort för två år sedan som visade sig vara en tvillinggraviditet. Jag är lite nojig att det är samma nu eftersom magen redan är så stor. Har jag normala kläder så ser jag verkligen gravid ut, sådär att folk skulle kunna våga fråga till och med. Någon i samma vecka som upplever liknande? 😅

• coccinella
    Enlite sladdis skrev 2025-01-20 17:59:37 följande:
    Hej! Vad kul!  Jag har bf 21/9. Jag tog ett digitalt idag och fick +3. Men vet att hade den visar 1-2 hade jag blivit jätteoroöig. Så den är på gott och ont. Har säkert tagit 25 tester sedan jag fick första svaga strecket
    Åh vad roligt! Jag testade digitalt idag och fick också 3+. Är så otroligt lättad 😄
  • Anonym (2barnsmor)

Skulle kunna också testa ännu varje dag fasst jag är 4+4 😅 Fick senast missfall i 4+6 och nu är målet att komma över det, känns som inget är säkert före dess, fasst risken är större före v.13 men endå 😅😅

• lazina80

Kan ingen hjälpa mig komma in i FB-gruppen? Jag kommer bara till min egen sida när jag använder länken.
    Tacksam för hjälp!

• Rdlsgdl9922

Var nyss på tidigt ultraljud :D en liten liten knopp med tickande hjärta :) jag trodde jag var v 8+0/7+6 men blev bakflyttad till 7+2 hehe :)

• Vallmo93
    lazina80 skrev 2025-01-21 13:33:21 följande:

Ingen? :)

Jag är inte med i fb gruppen (avvaktar lite), hade annars hjälpt till!
    Rdlsgdl9922 skrev 2025-01-21 13:59:57 följande:

Var nyss på tidigt ultraljud :D en liten liten knopp med tickande hjärta :) jag trodde jag var v 8+0/7+6 men blev bakflyttad till 7+2 hehe :)

Åh wow, så kul! 😍 Grattis! Jag har VUL på fredag och är så nervös och ångestfylld. Vill bara se ett litet hjärta ticka också 🙈
  • sthlmkarlstad
    Vallmo93 skrev 2025-01-21 16:08:23 följande:
    Jag är inte med i fb gruppen (avvaktar lite), hade annars hjälpt till!
    Rdlsgdl9922 skrev 2025-01-21 13:59:57 följande:

Åh wow, så kul! 😍 Grattis! Jag har VUL på fredag och är så nervös och ångestfylld. Vill bara se ett litet hjärta ticka också 🙈
    Men åh, lyxigt! Har ni bokat privat? Här i Värmland måste jag vänta till KUB v 12 ????
  • Vallmo93
    sthlmkarlstad skrev 2025-01-21 17:11:47 följande:
    Men åh, lyxigt! Har ni bokat privat? Här i Värmland måste jag vänta till KUB v 12 ????
    Ja vi bokade privat, bor i Stockholm. Har egentligen en dålig magkänsla då min stegring på testerna går så långsamt, så det är mycket för att stilla min oro ☺️ tror annars att KUB är det första i Stockholms basprogram också!
Svar på tråden BF september 2025