• Harnok

Jag är genuint olycklig

Jag är så fruktansvärt jävla less på att vara ensam varje gång jag kommer hem. Att alltid komma hem till en tom lägenhet, att aldrig få en kram eller att aldrig få ligga och mysa. Jag är en kille på snart 40 och har aldrig haft en flickvän men i övrigt är jag nöjd med livet.

Jag börjar känna mig som ett missfoster som ingen tycker om :S det finns ju liksom män som är kåkfarare, alkoholister, pundare, autister och annat som åtminstone någon gång haft en flickvän men inte jag. Är jag så jävla värdelös och illa omtyckt? Jag sitter typ här och gråter över mitt liv :/

• Svar på tråden Jag är genuint olycklig
  • Anonym (Rob)

Alla förhållanden är inte lyckliga heller.   Samt att det kan sätta väldiga sår efter ett uppbrott.  

Men förstår att det känns trist att aldrig ha fått uppleva ett förhållande.  

• Anonym (L)

Har du provat dejtingappar eller att gå på krogen

• Harnok
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-18 21:09:10 följande:

Alla förhållanden är inte lyckliga heller.   Samt att det kan sätta väldiga sår efter ett uppbrott.  

Men förstår att det känns trist att aldrig ha fått uppleva ett förhållande. 

Självklart är dom inte det. Men jag skulle vilja veta hur kärleken känns någon gång i mitt liv.
    Anonym (L) skrev 2025-01-18 21:09:30 följande:

Jag har testat precis alla appar och sidor som finns sedan jag var 20 år gammal. Det händer ingenting. Ingen tjej tycker om mig.

• Anonym (W)
    Harnok skrev 2025-01-18 21:12:09 följande:
    Självklart är dom inte det. Men jag skulle vilja veta hur kärleken känns någon gång i mitt liv.
    Anonym (L) skrev 2025-01-18 21:09:30 följande:

Jag har testat precis alla appar och sidor som finns sedan jag var 20 år gammal. Det händer ingenting. Ingen tjej tycker om mig.

Varför tror du att de inte tycker om dig?
  • Harnok
    Anonym (W) skrev 2025-01-18 21:18:50 följande:
    Tror inte jag har ett utseende som attraherar kvinnor helt enkelt.
  • Anonym (W)
    Anonym (W) skrev 2025-01-18 21:18:50 följande:
    Ser att det inte blev så tydligt. Det jag undrar är ifall du har någon teori om vad det kan bero på?
  • Anonym
    Harnok skrev 2025-01-18 20:59:06 följande:

Jag börjar känna mig som ett missfoster som ingen tycker om :S det finns ju liksom män som är kåkfarare, alkoholister, pundare, autister och annat som åtminstone någon gång haft en flickvän men inte jag. Är jag så jävla värdelös och illa omtyckt? Jag sitter typ här och gråter över mitt liv :/

funderat på att jobba på din människosyn?
  • Anonym

Men skit i dejtingappar. Gå ut i verkliga livet och träffa folk i vanligt sammahang, ex:
    Anmäl dig till någon lättsam kurs på typ vuxenskolan, matlagning eller vad som helst.
    Sjung i församlingens kör.
    Gå med i ett politiskt parti. De har program jämt.
    Gå med i en förening

• Anonym (W)
    Harnok skrev 2025-01-18 21:25:45 följande:
    Tror inte jag har ett utseende som attraherar kvinnor helt enkelt.
    Köper inte det dock. Finns massor av oattraktiva människor som har förhållanden. Tror knappast att du är fulare än många du ser på stan som har en partner.
  • Anonym (B)

Har påpekat flera gånger att det inte är utseendet det hänger på men det går inte in.  Gisaningsvis för att det vore en enkel förklaring.

Svar på tråden Jag är genuint olycklig