• Harnok

Jag är genuint olycklig

Jag är så fruktansvärt jävla less på att vara ensam varje gång jag kommer hem. Att alltid komma hem till en tom lägenhet, att aldrig få en kram eller att aldrig få ligga och mysa. Jag är en kille på snart 40 och har aldrig haft en flickvän men i övrigt är jag nöjd med livet.

Jag börjar känna mig som ett missfoster som ingen tycker om :S det finns ju liksom män som är kåkfarare, alkoholister, pundare, autister och annat som åtminstone någon gång haft en flickvän men inte jag. Är jag så jävla värdelös och illa omtyckt? Jag sitter typ här och gråter över mitt liv :/

• Svar på tråden Jag är genuint olycklig
  • Anonym (Remiss)

Sätt en tid till vårdcentralen och be om en remiss till psykolog. Tror du behöver bolla med någon som kan stötta dig mer än oss här på forumet. Du behöver nog någon som kan ge dig redskap, insikt och kunskap till att bygga upp din självkänsla. Och som kan hålla din hand på vägen mot att hitta din partner. 

• Anonym (Rob)
    Anonym (M) skrev 2025-01-18 23:56:03 följande:
    Vad menar du med att det var riktat till ts? 
    Min rekommendation att träffa en ful och fet kvinna var till ts för att det ger honom en större chans.   
  • Anonym (M)
    Anonym (Rob) skrev 2025-01-19 00:11:02 följande:
    Min rekommendation att träffa en ful och fet kvinna var till ts för att det ger honom en större chans.   
    Ja om han själv är ful och fet så är det väl det enda rimliga.
  • Anonym (Remiss)
    Harnok skrev 2025-01-18 21:25:45 följande:
    Tror inte jag har ett utseende som attraherar kvinnor helt enkelt.
    Det är inte sant. Alla kvinnor har olika smak av män, precis som män har av kvinnor. Det finns någon för alla.
  • Anonym (Remiss)
    Harnok skrev 2025-01-18 21:25:45 följande:
    Tror inte jag har ett utseende som attraherar kvinnor helt enkelt.
    Det är inte sant. Alla kvinnor har olika smak av män, precis som män har av kvinnor. Det finns någon för alla.
  • Anonym (Ful)
    Anonym (M) skrev 2025-01-19 00:19:26 följande:
    Ja om han själv är ful och fet så är det väl det enda rimliga.
    TS är feminin, liten och spinkig. Inte en kvinnas första val precis.
  • Anonym (Ful)
    Anonym (Remiss) skrev 2025-01-19 00:27:47 följande:
    Inte sant? TS är 40 år och har ännu inte fått fisk i håven.

Alla kvinnor har inte alls olika smak. Jag är ful och får nöja mig med mindre attraktiva män än vackra kvinnor behöver. Då räknar jag in fler saker än utseende som attraktiva.

Jag är själv charmig och trevlig med en lättsam syn på livet och har viss självdistans, men är en kvinna ful så får en nöja sig med det en får. Inte ens jag skulle välja TS eftersom att han låter dötrist. Kanske om jag vore fetare att jag skulle ge honom en chans att bättra sig lite.
  • Anonym (M)
    Anonym (Ful) skrev 2025-01-19 00:28:47 följande:
    TS är feminin, liten och spinkig. Inte en kvinnas första val precis.
    Ser man feminin ut om man inte har ett brett käkparti som man?
  • Anonym (Ful)
    Anonym (M) skrev 2025-01-19 00:33:30 följande:
    Ser man feminin ut om man inte har ett brett käkparti som man?
    TS egna ord.
  • Anonym (M)
    Anonym (Ful) skrev 2025-01-19 00:33:30 följande:
    Inte sant? TS är 40 år och har ännu inte fått fisk i håven.

Alla kvinnor har inte alls olika smak. Jag är ful och får nöja mig med mindre attraktiva män än vackra kvinnor behöver. Då räknar jag in fler saker än utseende som attraktiva.

Jag är själv charmig och trevlig med en lättsam syn på livet och har viss självdistans, men är en kvinna ful så får en nöja sig med det en får. Inte ens jag skulle välja TS eftersom att han låter dötrist. Kanske om jag vore fetare att jag skulle ge honom en chans att bättra sig lite.
    Du och ts borde träffas och gå på dejt. Ni har samma syn på er själva och har svårt att få någon.
Svar på tråden Jag är genuint olycklig