Josefine1987 skrev 2025-04-27 20:46:13 följande:
Tack snälla för dina stöttande ord och ditt svar <3
Låter betryggande att dom anpassat din behandlingen efter tiden. Vad skönt också att vara på en klinik närmare er.
Håller tummarna för dig framöver, fint att veta att du har några i frysen som finns där.
Ja, det räcker ju med ett litet lyckligt embryo. Jag tror jag bara blev så ledsen när det svängde från så positivt och självklart på fredagen och sen sämre besked på lördagen. Fast än jag är fullt medveten om att hela den här resan är en resa mellan hopp och förtvivlan för de allra flesta, så kunde jag inte kontrollera mina känslor.
Vilken otroligt fin tråd ni har här. Så värdefullt för många!
Vill bara försöka hjälpa <3
Ja absolut, är så himla tacksam och sen får vi se hur det går helt enkelt!
Jag kan förstå det! Och det är så sjukt mycket att ta in särskilt i början, men det kommer ge sig ska du se för varje delmoment ni gör! jag själv visste ingenting om nånting å min kära andra hälft har noll koll på allt, det han vet om det här är det jag har berättat😆 Men jag älskar Familjeliv, känns som att det blivit en liten livlina där så mångas liv och olika slags kamp möts och man vågar öppna sig och dela kunskap, funderingar och stöttningar. Jag kan sitta och läsa olika trådar i timmar nu under ruvningarna men det är inte förns denna ruvning som jag bestämde mig för att skapa ett konto och börja skriva😅
Jag hoppas ni får till det med jobb och resa att göra återföringen på måndag! Vet hur sjukt svårt det kan vara!!! jag har åkt själv de flesta av gångerna förutom vid äggplock såklart.. Det har varit så svårt för oss att få ihop det annars tyvärr :/ men har gått det också!