Anonym (Första och enda försöket) skrev 2025-12-15 21:06:10 följande:
Det blev totalt 8 frysta blastocyster! 2st AA och resten AB.
känns så spännande men jösses va tiden kryper och förväntas ägglossning hamnar mitt i julen så blir inget förens slutet på januar. Om inte äl var sen nu efter plocket. Det kan den väl vara?
Vilket otroligt resultat, grattis! För mig var ägglossningen typ en vecka sen efter totalfrys, men precis som vanligt efter ovitrelle, så kan nog variera beroende på trigger (och individuella variationer såklart). Jag missade dock min ägglossning med stickor (trots hysteriskt testande) i cykeln efter och nästa ÄL blir mitt under julstängningen så FET planeras för mig också i slutet på januari. så segt att vänta men försöker tänka på att jag är glad och tacksam för att ha 3 blaston i frysen och under tiden passa på att njuta av julledigt från både jobb och ivf (om än påtvingat) 😊
Anonym (Johannas) skrev 2025-12-16 11:26:25 följande:
Hej,
Hur lång tid tog det för er i Stockholm att få svar på remissen? Vi förväntar oss avslag och väntan är olidlig.
Det tog strax över en månad för oss men då var det under sommarstängningen, så hade säkert kunna gå ännu snabbare. Varför tror du att ni ska få avslag? Håller tummarna för att ni får positivt besked🤞