Kanin och katt mamma skrev 2025-11-08 09:49:48 följande:
Vad tråkigt att du drabbades av överstimulering? men jag måste säga att din positivitet är amazing! Jag hoppas det går vägen för dig och att du får många blaston imorgon! Även skönt att höra att ni inte behöver vänta så länge, då kan du återhämta dig ordentligt! 🥰
Jag är på ruvardag 4 idag, jag tjuvtestade igår och det var negativt. Jag testade idag igen och även det var negativt, jag blev förvånansvärt inte ledsen, jag tröstar mig med att det är för tidigt.
Smärtan i höger äggstock sitter kvar och igår kväll kände jag lite som stötar i buken. Jag vill gärna tro att det är något positivt🥹 men jag vet att jag får alltid ont i höger äggstock innan mens.
Sen vet jag inte ens när jag ska ha mens haha, min mens rubbades av det långaprotokollet eftersom jag blödda typ i två veckor. Men tiden eller testerna får avgöra.
Åh jag förstår att det är så mycket tankar och att det är svårt att hålla sig från att testa, men dag 4 och 5 är ju supertidigt. Visst har du en i frysen också om det inte tar sig på första? Men nu håller jag tummarna för positivt test på denna omgång, låter lovande med en del känningar ändå 🤞❣️
jag försöker hålla hoppet uppe, blev så himla nedslagen efter första försöket och att det bara blev en befruktad som inte klarade sig. Började direkt ställa in mig på plan b och c med en gång om privata försök eller äggdonation. Har dock försökt hålla fast väldigt hårt vid det som funkat bättre denna gång med många befruktade efter icsi och att vi skulle få göra färsk återföring. Kändes som att jag började hoppas på att vi inte skulle behöva plan b eller c, men nu när det blev frys och vi väntar på beskedet om ev blaston på telefon så är det svårare att vara lika hoppfull. Är så rädd för att få höra igen att det inte finns något imorgon när de ringer, men försöker hålla fast vid att vi hur som helst har kommit längre denna gång och att det förhoppningsvis ger oss ett bättre utgångsläge oavsett hur det går denna gång. Men den här ovissheten oavsett var man är i processen är svintuff, men det hjälper att dela med andra i samma situation tycker jag. Det gav mig mycket hopp att höra om att du fått flera blaston denna gång, om att det kan hända för oss också ❤️