• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • zebrans

Tog ett test nu på kvällsurin. Min man tycker han ser två streck. Jag är osäker. 

Vad tycker ni?

• xnfsm

Tycker jag skymtar något svagt i nederkant iaf men inte så tydligt att jag skulle våga tro att det är positivt. hoppas du får starkare streck snart!! Håller båda tummar Hjärta

hoppfull123 skrev 2025-03-16 18:07:59 följande:

Jag har följt tråden lite och vill gratta er som plussat !! ❤️ jag tog ett test idag, och jag ser en svaaaag linje. Men har haft små blödningar senaste dagarna. Inte som en mens men jag blir ändå orolig. Kan det vara implantationsblödining? 

ser ni en svag linje också? Eller lurar mina ögon mig? 

• xnfsm

Så svårt att se på bilden. Ser ev något. Har du nån fler bild? När jag plussade med vår första så var testet negativt först så jag gick och la mig och sov igen. Kom upp en stund senare och då såg jag ett svagt svagt till streck. har du kvar testet? Kolla igen 

zebrans skrev 2025-03-16 20:14:28 följande:

Tog ett test nu på kvällsurin. Min man tycker han ser två streck. Jag är osäker. 

Vad tycker ni?

• xnfsm

En fråga, hur ofta försöker ni under ÄL? Alltså hur många gånger? :)

• Anonym (Ardna)
    zebrans skrev 2025-03-16 20:14:28 följande:

Vad tycker ni?

Hoppas 🤞 men det är svårt med bildkvaliteten här, syns det på bild på familjeliv lär det vara tydligt i verkligheten 😂
  • zebrans
    xnfsm skrev 2025-03-16 20:18:36 följande:

Så svårt att se på bilden. Ser ev något. Har du nån fler bild? När jag plussade med vår första så var testet negativt först så jag gick och la mig och sov igen. Kom upp en stund senare och då såg jag ett svagt svagt till streck. har du kvar testet? Kolla igen 

Anonym (Ardna) skrev 2025-03-16 20:21:36 följande:
    Hoppas 🤞 men det är svårt med bildkvaliteten här, syns det på bild på familjeliv lär det vara tydligt i verkligheten 😂
    Har en utan blixt också. Fotat med en tegelsten, skulle man kunna tro 🤣

• Elisand
    zebrans skrev 2025-03-16 20:26:40 följande:
    Jag ser ett svagt streck! Hoppas det blir starkare!!
  • xnfsm

ska du testa imorgon igen? Håller tummar! Uppdatera oss gärna ☺️🙏

zebrans skrev 2025-03-16 20:26:40 följande:

• elliibellii
    nov91 skrev 2025-03-16 07:53:07 följande:
    Men eller hur! Omöjligt att slappna av, är som att hjärnan tänker på det underliggande hela tiden 🌷

åh vad störande. Hade du testat dig? ❤️
    Testade negativt på BIM (CB early), men ska testa imorgon (idag) igen ????

Försöker vara ?hakuna matata? över det hela, men det går verkligen upp och ner. ?Oj men det här kan ju vara ett gravid-symtom! 🤩🤩 .. Fast även symtom på att mensen är runt hörnet 🤔? 

En dag i taget, så når man tillslut sitt mål ❤️
  • elliibellii
    xnfsm skrev 2025-03-16 20:20:23 följande:

En fråga, hur ofta försöker ni under ÄL? Alltså hur många gånger? :)

En gång, varannan dag, ibland oftare, bros på suget 😎🌸
Svar på tråden BIM Mars 2025