• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Anonym (Önskan97)
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-03-15 17:10:55 följande:

Är det ert första försök? 

jag blev oplanerat gravid i januari och fick tidigt missfall, är andra cykeln efter nu så är på andra försöket :)

Nä vi är på femte försöket. Längtar något så otroligt!

Jobbigt med missfall ❤️ växte längtan fram för er när det blev verkligt?
  • elliibellii
    nov91 skrev 2025-03-15 16:22:22 följande:
    Ja det gör det verkligen. Att man går och känner efter konstant och att inte veta förens man vet, sjukt krävande! Som du säger, att pendla mellan hopp och ledsamhet hela tiden, inte konstigt man blir trött 🌷 

21/3 har jag. Skall du ta test snart? ❤️
    Zozoi skrev 2025-03-15 15:31:19 följande:
    Fan vad tufft det är ibland detta, det tär verkligen på psyket tycker jag. Man slängs hela tiden mellan hopp och förtvivlan, det tar massvis med energi 😩

När har du BIM? Håller tummarna för dig med ❤️
    Och så säger dem att man inte ska stressa för då blir det inget.. lätt att slappna av när man går mellan hopp och förtvivlan konstant Obestämd

Jag är på CD35, vilket är sjukt, för jag ligger i vanliga fall mellan 28-30

Hoppas det gå ann för oss alla Hjärta

• zebrans

Bim+2, ännu inte tagit test?
    får hem på posten i eftermiddag så kanske får våga mig på det då.
  • Anonym (Önskan97)
    zebrans skrev 2025-03-16 06:47:09 följande:

Bim+2, ännu inte tagit test?
    får hem på posten i eftermiddag så kanske får våga mig på det då.
    Du får uppdatera oss om du testar! 🤞
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-15 20:48:37 följande:
    Nä vi är på femte försöket. Längtar något så otroligt!

Jobbigt med missfall ❤️ växte längtan fram för er när det blev verkligt?
    Ja det skulle man kunna säga, har ju tre stora barn på 18, 15 och 11 år så tar det sig inte är det inte heller ?hela världen?? men vore fint att få äran att fostra ett barn till.. hela familjen vill det 
  • Anonym (Önskan97)

Tempen gick ner idag, så frustrerande 😩
    min temp har varit såhär några andra gånger och då har ägglossning ändå varit nära men jag hade hoppats så att det var igår, så ev Bf inte skulle bli så sent in i december. Jag blir också rädd att det inte blir någon ägglossning alls och att man får vänta en månad till. 

• Anonym (Önskan97)
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-03-16 06:55:35 följande:
    Ja det skulle man kunna säga, har ju tre stora barn på 18, 15 och 11 år så tar det sig inte är det inte heller ?hela världen?? men vore fint att få äran att fostra ett barn till.. hela familjen vill det 
    Jaha, ja det förstår jag. Mysigt!!
  • zebrans
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-16 06:59:39 följande:

Tempen gick ner idag, så frustrerande 😩
    min temp har varit såhär några andra gånger och då har ägglossning ändå varit nära men jag hade hoppats så att det var igår, så ev Bf inte skulle bli så sent in i december. Jag blir också rädd att det inte blir någon ägglossning alls och att man får vänta en månad till. 

Åh jobbigt!

Det är nog lite tabu att säga att man inte vill ha bim i december, men jag håller verkligen med Tyst

Håller tummarna att din ägglossning sker snart. Som du ser på min graf är min också rätt bråkig..
  • Anonym (Quiria)

Hej,
    Jag har tidigare varit med i de här trådarna men har skippat på senaste då jag tror jag behöver tänka på annat. 

Men tänkte bara kolla om någon vet om ägglossningsflytningar kan vara ett täcken på graviditet? De är otroligt tjocka de jag har nu och vid ägglossning brukar de vara lösare? jag har väldigt oregelbundna cyklar så man blir ju tokig?

• Anonym (Önskan97)
    zebrans skrev 2025-03-16 07:21:26 följande:
    Åh jobbigt!

Det är nog lite tabu att säga att man inte vill ha bim i december, men jag håller verkligen med Tyst

Håller tummarna att din ägglossning sker snart. Som du ser på min graf är min också rätt bråkig..
    Vi har försökt ett tag så vi ville fortsätta försöka ändå trots BF i december men hade kanske velat undvika just jul/nyår 😅 
    Ja förhoppningsvis går tempen upp imorgon 😊
Svar på tråden BIM Mars 2025