• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • nov91
    elliibellii skrev 2025-03-17 03:00:53 följande:
    Testade negativt på BIM (CB early), men ska testa imorgon (idag) igen ????

Försöker vara ?hakuna matata? över det hela, men det går verkligen upp och ner. ?Oj men det här kan ju vara ett gravid-symtom! 🤩🤩 .. Fast även symtom på att mensen är runt hörnet 🤔? 

En dag i taget, så når man tillslut sitt mål ❤️
    åh håller tummarna för dig!! ❤️ du får uppdatera oss 

ja men eller hur 😂 så går mina tankar med, snart dags för mens men minsta lilla känning tänker jag att jag kanske är gravid 😅
  • Anonym (Hoppaspåtur)

Har följt er resa och kommenterat lite emellanåt.  Vi fick ett MA i slutet av januari som påbörjades behandling för 7e feb, 3 doser cytotek krävdes det tillslut och i slutändan hade jag fortfarande rester kvar.  Fick "inte gravid" 6e mars och "fast smiley " den 8onde. 

Sedan dess har ändå en del tester fortfarande inte blivit helt negativa.  Det jag lägger upp nu är 3e testet jag tar, de andra två har varit negativa "inom " testtiden, men sedan ändå fått ett tydligt andra streck efter X antal timmar.  Detta togs idag, det är inom testtiden,  men hur vet man att det är en "ny graviditet " eller om den reagerar på "gamla" hormoner. 

ÄL +9

• Anonym (Ardna)
    zebrans skrev 2025-03-17 06:24:43 följande:

Dagens test
    Omg! Grattis🥳 
  • Anonym (Ardna)
    Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-03-17 06:14:50 följande:

Har följt er resa och kommenterat lite emellanåt.  Vi fick ett MA i slutet av januari som påbörjades behandling för 7e feb, 3 doser cytotek krävdes det tillslut och i slutändan hade jag fortfarande rester kvar.  Fick "inte gravid" 6e mars och "fast smiley " den 8onde. 

Sedan dess har ändå en del tester fortfarande inte blivit helt negativa.  Det jag lägger upp nu är 3e testet jag tar, de andra två har varit negativa "inom " testtiden, men sedan ändå fått ett tydligt andra streck efter X antal timmar.  Detta togs idag, det är inom testtiden,  men hur vet man att det är en "ny graviditet " eller om den reagerar på "gamla" hormoner. 

ÄL +9

Hoppas ni snart är gravida igen 🙏 för att veta med hemmatest så får du nog vänta och se om de blir tydligt positiva igen och det blir de inom några dagar om det är en ny graviditet 🙏❤️ 
  • Anonym (Önskan97)

Dagens test
    Så kul! Grattis 🤩
  • Zozoi

Dagens test
    Stort grattis ❤️
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Anonym (Ardna) skrev 2025-03-17 06:27:26 följande:
    Omg! Grattis🥳 
    Ååå grattis 
  • zebrans

Nu kan man nog våga tro på det ????

Trodde verkligen inte det för ett par dagar sedan..

Tänkte att jag kunde dela med mig av symptom från ägglossning > nu, har själv tyckt det varit intressant att läsa.

Denna cykeln tog jag munkpeppar från mens > ägglossning. Började även med dubbeldos d-vitamin, inositol, q10 & folsyra. 

äl + 6 = spotting, humörsvängningar 
    äl + 7 = lätt mensvärk 
    äl + 8 = bruna flytningar, blodstrimma, molvärk
    äl + 9 = mensvärk, brun spotting, ont vänster äggstock, uppblåst 
    äl + 10 = molvärk, brun spotting, ont i vänster äggstock, illamående 
    äl + 11 = bruna flytningar, illamående
    äl + 12 = rött färskt blod, illamående 
    äl + 13 = illamående, molvärk
    äl + 14 = molvärk (+ på sticka)

• elliibellii
    nov91 skrev 2025-03-17 05:30:49 följande:
    åh håller tummarna för dig!! ❤️ du får uppdatera oss 

ja men eller hur 😂 så går mina tankar med, snart dags för mens men minsta lilla känning tänker jag att jag kanske är gravid 😅
    Testade toknegativt med morgonurinen med stickor från olika märken, så då väntar vi några dagar till.. ☺️

Kul att heja på alla i tråden här oavsett 🌸❤️
Svar på tråden BIM Mars 2025