• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • AngieF
    Zozoi skrev 2025-03-14 08:18:53 följande:
    Hur gick det? ❤️

Hann inte ta ett nytt test för jag vaknade upp med mens inatt.. Så himla besviken.
    För att ens kunna kontakta vården för utredning behöver vi försöka i 4 månader till (eftersom jag hade ett missfall i januari räknas inte tiden från när vi började försöka förra mars..) eller få ett till missfall. Just nu känns det som att vi kommer kasta in handduken och sluta försöka för jag orkar inte längre, vill bara känna mig som mig själv igen. 

Men vi får väl se hur det känns om ett par dagar, när vi fått smälta och diskuterat igenom det. 

Hur går det för dig?❤️

• Juli1990

jag är så enormt chockad och glad!! ❤️ men också orolig För om det vill stanna denna gång! 

Kämpa på alla som försöker! jag tänker på er och vet hur otroligt jobbigt det är att få mens månad efter månad, speciellt efter att ha gått igenom missfall/ma! ❤️

• LokaHallon88
    Jag tog ett test i tisdags, dagen före beräknad mens (ÄL+11) och det var tokblankt. Jag antog då som varje månad att det inte blev något.
    Min mens kom aldrig i onsdags, och inte igår heller så nu tog jag ett test idag, alltså fredag vid lunchtid (ÄL+14) och hör och häpna så dök det upp en svagt streck.
    Jag tog då ett till test för att dubbelkolla och det dök upp ett svagt streck där också.
    Jag och min man har försökt bli gravida sen september 2022, alltså i ca 2,5 år...(är 37 år).
    Är jag verkligen gravid??? Bifogar bilder!

• Elisand
    Juli1990 skrev 2025-03-14 09:51:08 följande:

jag är så enormt chockad och glad!! ❤️ men också orolig För om det vill stanna denna gång! 

Kämpa på alla som försöker! jag tänker på er och vet hur otroligt jobbigt det är att få mens månad efter månad, speciellt efter att ha gått igenom missfall/ma! ❤️

tänkte att jag skulle kolla in här för jag är så nyfiken på hur det går för alla och åh vad glad jag blir för din skull!!! <3 hoppas och håller tummarna att det stannar!!!
    LokaHallon88 skrev 2025-03-14 11:39:34 följande:
    Jag tog ett test i tisdags, dagen före beräknad mens (ÄL+11) och det var tokblankt. Jag antog då som varje månad att det inte blev något.
    Min mens kom aldrig i onsdags, och inte igår heller så nu tog jag ett test idag, alltså fredag vid lunchtid (ÄL+14) och hör och häpna så dök det upp en svagt streck.
    Jag tog då ett till test för att dubbelkolla och det dök upp ett svagt streck där också.
    Jag och min man har försökt bli gravida sen september 2022, alltså i ca 2,5 år...(är 37 år).

Grattis! Det är ju tydliga streck!! <3
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Juli1990 skrev 2025-03-14 09:51:08 följande:

Åååå grattis!!
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Åååå grattis!!!
  • Juli1990
    Elisand skrev 2025-03-14 11:50:33 följande:
    tänkte att jag skulle kolla in här för jag är så nyfiken på hur det går för alla och åh vad glad jag blir för din skull!!! <3 hoppas och håller tummarna att det stannar!!!

Grattis! Det är ju tydliga streck!! <3
    Tack så jättemycket ❤️. Vad glad jag blir! Lycka till, hoppas det tar sig för dig nästa månad 🥰✨
  • Juli1990
    Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-03-14 12:00:18 följande:
    Åååå grattis!!
    Tack snälla ❤️
  • Anonym (Eli)

Tog precis ett test och det var helt blankt 😔 verkar bli ytterligare en månad här. 

Stort grattis till er alla andra! ♥️ 

Svar på tråden BIM Mars 2025