• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Zozoi

Stort grattis till alla plus & massa kärlek till er som fortfarande kämpar 🙏

Själv hade jag BIM igår men fortfarande ingen mens, min kropp spelar väl mig ett spratt kanske. Vet inte längre och jag är så trött på att bli besviken månad efter månad, känns som att min kropp inte vill samarbeta längre. Jag känner mig bara så slut, både fysiskt och psykiskt.

• Anonym (Tusse)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-15 10:26:02 följande:
    Förstår dig, jag har försökt hålla mig till BIM med test men vissa gånger har det gått sådär 😩
    håller tummarna för att ni lyckas denna gång 
    Tack. känns dock som jag gått med mensvärk flera dagar så känner mig allmänt uppgiven att det inte gått vägen.  
  • Errorika

Vad jag hoppades var implantationsblödning var bara en spotting innan tidig mens :( Verkar ha ägglossat tidigt den här månaden. Känner mig uppgiven och känner inte för att fortsätta tempa och ÄL-testa och hålla på och tänka på det. 

Får se om jag hoppar in i april-tråden, kanske ska försöka ta det lite lugnare den här nya cykeln. Det är ju fortfarande "tidigt" i försöken, mars var 5e cykeln. Har köpt hem lite Donaferty som min gyn rekommenderade för PCO, så testar väl det.

Grattis till alla plus! Hjärta

• nov91
    Zozoi skrev 2025-03-15 11:14:27 följande:

Stort grattis till alla plus & massa kärlek till er som fortfarande kämpar 🙏

Själv hade jag BIM igår men fortfarande ingen mens, min kropp spelar väl mig ett spratt kanske. Vet inte längre och jag är så trött på att bli besviken månad efter månad, känns som att min kropp inte vill samarbeta längre. Jag känner mig bara så slut, både fysiskt och psykiskt.

Förstår dig verkligen i känslan, min kropp spelar mig ett spratt också känns det som. Har alltid haft regelbunden mens och inga större symptom innan mens mer än mensvärk. Sen jag & sambon började försöka har mensen vart sen varje månad, känner olika symptom varje månad och inget plus! Var sjukt sken gravid förra månaden. 

Även nu känner jag symptom jag inte känner igen men är övertygad om att det är inte är något denna månad heller. 

Hoppas att din uteblivna mens är ett litet plus & grattis till alla andra som plussat ❤️

• Anonym (ÖnskarSladdis)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-15 07:12:26 följande:

Grattis till alla som plussat!

För mig verkar det vara ägglossning idag, hoppas på det! någon annan kvar som har BIM senare i månaden? 😄

Jag hade troligtvis ÄL igår, BIM 27/3. Vi kan vänta tillsammans Hjärta
  • Anonym (Önskan97)
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-03-15 13:42:38 följande:

Jag hade troligtvis ÄL igår, BIM 27/3. Vi kan vänta tillsammans Hjärta

Åh ja, väldigt lika! ❤️

• Zozoi
    nov91 skrev 2025-03-15 12:00:05 följande:

Förstår dig verkligen i känslan, min kropp spelar mig ett spratt också känns det som. Har alltid haft regelbunden mens och inga större symptom innan mens mer än mensvärk. Sen jag & sambon började försöka har mensen vart sen varje månad, känner olika symptom varje månad och inget plus! Var sjukt sken gravid förra månaden. 

Även nu känner jag symptom jag inte känner igen men är övertygad om att det är inte är något denna månad heller. 

Hoppas att din uteblivna mens är ett litet plus & grattis till alla andra som plussat ❤️

Fan vad tufft det är ibland detta, det tär verkligen på psyket tycker jag. Man slängs hela tiden mellan hopp och förtvivlan, det tar massvis med energi 😩

När har du BIM? Håller tummarna för dig med ❤️
  • nov91
    Zozoi skrev 2025-03-15 15:31:19 följande:
    Fan vad tufft det är ibland detta, det tär verkligen på psyket tycker jag. Man slängs hela tiden mellan hopp och förtvivlan, det tar massvis med energi 😩

När har du BIM? Håller tummarna för dig med ❤️
    Ja det gör det verkligen. Att man går och känner efter konstant och att inte veta förens man vet, sjukt krävande! Som du säger, att pendla mellan hopp och ledsamhet hela tiden, inte konstigt man blir trött 🌷 

21/3 har jag. Skall du ta test snart? ❤️
  • Anonym (ÖnskarSladdis)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-15 14:38:54 följande:

Åh ja, väldigt lika! ❤️

Är det ert första försök? 

jag blev oplanerat gravid i januari och fick tidigt missfall, är andra cykeln efter nu så är på andra försöket :)

• Zozoi
    nov91 skrev 2025-03-15 16:22:22 följande:
    Ja det gör det verkligen. Att man går och känner efter konstant och att inte veta förens man vet, sjukt krävande! Som du säger, att pendla mellan hopp och ledsamhet hela tiden, inte konstigt man blir trött 🌷 

21/3 har jag. Skall du ta test snart? ❤️
    Jag kanske hade senare ägglossning än jag trott, jag tempar ju inte så jag vet inte 100% när eller om den skett.

Jag tänker att jag väntar till måndag eller något och om inte mensen dykt upp då så tar jag ett nytt test. Jag testade negativt med testa-tidigt i typ tisdags eller när det var, minns inte 😂

Kommer du kunna hålla dig till bim tror du eller kommer du testa tidigare? 😊❤️
Svar på tråden BIM Mars 2025