• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • zebrans

Hej!

Hoppar gärna in här, även fast min bim är idag. Inga tester hemma så får vänta till måndag och eventuellt köpa.

Inte läst igenom hela tråden, men någon mer som tempar? :)

Jag har väldigt låg temperatur denna månad och vet inte riktigt vad det kan bero på? om det är negativt eller positivt. Vad tror ni erfarna? 
  • elliibellii
    LokaHallon88 skrev 2025-03-14 23:17:16 följande:

Tog ett till vanligt test, samt ett digitalt för någon timme sedan och nu är det inga tvivel Hjärta

Iiiih! Grattis 🥳 
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    LokaHallon88 skrev 2025-03-14 23:17:16 följande:

Tog ett till vanligt test, samt ett digitalt för någon timme sedan och nu är det inga tvivel Hjärta

Ååå. Men vad magiskt 💕💕
  • Anonym (Önskan97)
    zebrans skrev 2025-03-14 18:23:57 följande:

Hej!

Hoppar gärna in här, även fast min bim är idag. Inga tester hemma så får vänta till måndag och eventuellt köpa.

Inte läst igenom hela tråden, men någon mer som tempar? :)

Jag har väldigt låg temperatur denna månad och vet inte riktigt vad det kan bero på? om det är negativt eller positivt. Vad tror ni erfarna? 

Jag har tempat drygt ett år med NC. Du har inte ändrat hur du mäter senaste dagarna, sovit annorlunda eller haft det ovanligt kyligt i sovrummet? Jag tror att tempen helst inte ska variera så mycket men så länge tempen är över baslinjen tänker jag att det är positivt 😊

Hoppas på plus för dig! 

• Anonym (Önskan97)

Grattis till alla som plussat!

För mig verkar det vara ägglossning idag, hoppas på det! någon annan kvar som har BIM senare i månaden? 😄

• Anonym (Tusse)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-15 07:12:26 följande:

Grattis till alla som plussat!

För mig verkar det vara ägglossning idag, hoppas på det! någon annan kvar som har BIM senare i månaden? 😄

Jag hade tänkt att test imorse men jag fegade ur. 3e ivf försök och är så himla rädd att det ska vara negativt. Ska egentligen inte testa innan på tisdag men borde kunna testa med testa tidigt några dagar tidigare. Får se om jag vågar testa imorgonbitti?
  • zebrans
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-15 07:10:24 följande:

Jag har tempat drygt ett år med NC. Du har inte ändrat hur du mäter senaste dagarna, sovit annorlunda eller haft det ovanligt kyligt i sovrummet? Jag tror att tempen helst inte ska variera så mycket men så länge tempen är över baslinjen tänker jag att det är positivt 😊

Hoppas på plus för dig! 

Tack! Samma som sista månaderna. Skillnaden är att jag började med vitaminer denna cykel, men känns sjukt om de gör såhär stor skillnad :)

Vi får se. Ännu har inte mensen kommit och den brukar alltid komma äl+ 11 (igår). Dock haft spottings från och till i en vecka
  • Anonym (Önskan97)
    Anonym (Tusse) skrev 2025-03-15 07:18:53 följande:
    Jag hade tänkt att test imorse men jag fegade ur. 3e ivf försök och är så himla rädd att det ska vara negativt. Ska egentligen inte testa innan på tisdag men borde kunna testa med testa tidigt några dagar tidigare. Får se om jag vågar testa imorgonbitti?
    Förstår dig, jag har försökt hålla mig till BIM med test men vissa gånger har det gått sådär 😩
    håller tummarna för att ni lyckas denna gång 
  • Anonym (Önskan97)
    zebrans skrev 2025-03-15 08:17:22 följande:
    Tack! Samma som sista månaderna. Skillnaden är att jag började med vitaminer denna cykel, men känns sjukt om de gör såhär stor skillnad :)

Vi får se. Ännu har inte mensen kommit och den brukar alltid komma äl+ 11 (igår). Dock haft spottings från och till i en vecka
    Vet inte om mina vitaminer hjälpt men jag tror faktiskt det, sen verkar akupunktur funkat också för att få mer regelbundenhet för mig👍 

jag hade nog vågat testa om jag var du, om inte nu så imorgonbitt 🙈
Svar på tråden BIM Mars 2025