• Elisand

BIM Mars 2025

Bim Mars 2025

Hej! 

Det här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025! 

Vi stöttar varandra Hjärta

Skriv gärna en presentation om dig själv!

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu håller vi tummarna för plus i mars Glad

• Svar på tråden BIM Mars 2025
  • Drömmar22

Hej! Jag har inte skrivit något i tråden ännu men följt den. Har skrivit i tidigare trådar och aktivt försökt bli gravid sedan slutet av november förra året. Har en dotter på 1,5 år också. Idag plussade jag en dag innan BIM. Chockad och glad!! Någon som vet om det startats någon facebookgrupp för bf november? 

• Anonym (Eli)

Jag hade troligtvis bim 13/3, lite osäker men tog ett test 14/3 som inte visade något alls. 

Har fortfarande inte fått någon mens och hoppas och vill så gärna att jag har ägglossat senare och att hoppet fortfarande finns kvar. Känns som om att man lurar kroppen till att hålla mensen borta... 

Ska hålla mig till onsdag om mensen fortsatt inte dykt upp. 

Så skönt att denna sida, läser alla inlägg och sympatiserar åt alla som kämpar och glädjs åt alla som lyckats! 

• Anonym (Ardna)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-03-16 12:33:10 följande:

Jaha, det brukar väl ta ett tag att gå tillbaka. Håller med om att det är jobbigt att vänta så länge på ägglossning. Det blir en del pengar man lägger på tester och allt 😅

Ja men verkligen, bara den kommer får man väl vara nöjd. Tur att jag tycker det är kul att testa för äl när det väl börjar öka sen 🙈 men fram till dess är det ju rätt dötrist.

Håller alla tumma för er som är i tww och grattis till er som fått era ➕🥳
  • hoppfull123

Jag har följt tråden lite och vill gratta er som plussat !! ❤️ jag tog ett test idag, och jag ser en svaaaag linje. Men har haft små blödningar senaste dagarna. Inte som en mens men jag blir ändå orolig. Kan det vara implantationsblödining? 

ser ni en svag linje också? Eller lurar mina ögon mig? 

• zebrans
    hoppfull123 skrev 2025-03-16 18:07:59 följande:

Jag har följt tråden lite och vill gratta er som plussat !! ❤️ jag tog ett test idag, och jag ser en svaaaag linje. Men har haft små blödningar senaste dagarna. Inte som en mens men jag blir ändå orolig. Kan det vara implantationsblödining? 

Ser eventuellt ett svagt streck! Är det RFSU? Ogillar de en del så de är experter på spökstreck 😭

Vilken dag är du på? 

• Anonym (Hoppaspåtur)
    Drömmar22 skrev 2025-03-16 15:34:56 följande:

Hej! Jag har inte skrivit något i tråden ännu men följt den. Har skrivit i tidigare trådar och aktivt försökt bli gravid sedan slutet av november förra året. Har en dotter på 1,5 år också. Idag plussade jag en dag innan BIM. Chockad och glad!! Någon som vet om det startats någon facebookgrupp för bf november? 

Åååå fantastiskt! Grattis!
  • hoppfull123
    zebrans skrev 2025-03-16 18:23:32 följande:

Ser eventuellt ett svagt streck! Är det RFSU? Ogillar de en del så de är experter på spökstreck 😭

Vilken dag är du på? 

Åh tack för svar! 

alltså jag har ingen aning om dagarna då jag har en super oregelbunden mens. Men jag tror att jag hade ägglossning ungefär 1,5 vecka sedan, så tidsmässigt vore det rimligt eller? 😅 

har tagit många test förut, men aldrig såhär. Sen har jag ömma bröst och ?tung? känsla i livmodern. Aldrig känt så förr heller!! Så jag är hoppfull. Ska ta ett ikväll igen och imorgon bitti 🙏🏼❤️

• Anonym (Hoppaspåtur)
    hoppfull123 skrev 2025-03-16 18:07:59 följande:

Ser också en svag skugga, men håller med föregående om att dessa inte är helt tillförlitliga.  Hur många dagar dpo? 🥰

Hoppas du får ett starkare snart 💕
  • zebrans
    hoppfull123 skrev 2025-03-16 18:35:43 följande:

Åh tack för svar! 

alltså jag har ingen aning om dagarna då jag har en super oregelbunden mens. Men jag tror att jag hade ägglossning ungefär 1,5 vecka sedan, så tidsmässigt vore det rimligt eller? 😅 

har tagit många test förut, men aldrig såhär. Sen har jag ömma bröst och ?tung? känsla i livmodern. Aldrig känt så förr heller!! Så jag är hoppfull. Ska ta ett ikväll igen och imorgon bitti 🙏🏼❤️

Håller tummarna för dig! Du får uppdatera oss 😄🙏
Svar på tråden BIM Mars 2025