Anonym (Jakob.) skrev 2025-03-02 18:53:35 följande:
Jag förstår verkligen dina känslor, men antingen tala med en psykolog eller återta kontrollen över ditt liv. Jag ville också hitta en livskamrat, men jag insåg också att drömmen om något som verkade vara en utopi inte fick ta kontrollen över mitt liv. Inte för att dramatisera det, men utan den insikten vet jag inte var jag hade varit idag. Livet och ditt värde som människor hänger inte på om du har någon att krama och älska även om jag naturligtvis också delar din längtan.
Varför skulle inte du kunna hitta någon? Du har ju liksom ideallängden för vad kvinnor gillar. Är man i din längd kan man se ut som ett arsle i ansiktet men ändå lyckas.
Anonym (34) skrev 2025-03-02 19:34:43 följande:
Lägg ut en bild på dig så kan vi se om vi kan hjälpa och styla dig lite...
Du skrev att du gick på fester, volontärer osv men slutade med det och efter det började du må sämre...
Det kanske är så att du skulle må bättre av att börja igen?
Och fula killar får visst tjejer, tjejer ser mycket till personligheten även om utseendet är första intrycket.
En självsäker och lite elak kille får ofta tjejer, en snäll och hjälpsam kille inte lika många. Vi tjejer gillar lite farliga killar...
Se bara på alla killar som misshandlar tjejer, de får tjejer även efter det trots att de har "big red flag"... Det sitter i ersonligheten...
Jag hade gärna lagt ut här... men känns lite farligt om någon känner igen mig. Jag har inga fester att gå på längre tyvärr. Det gör man i ungdomen. Volontär... ja kanske. Men jag ville hitta en partner vilket jag inte gjorde. Ja fula killar får tjejer. Men att vara både kort och ful då är man körd. Jag hade gärna varit 10cm längre och sett ut som ett arsle i ansiktet.
Jag önskar lite av att jag var en elak kille faktiskt... men jag är ju snäll som en björn :/