Bara bada bastu
Vilket drag! Grattis!
Vilket drag! Grattis!
Oddsen för Sverige bara sjunker. Hela Europa älskar Bara bada bastu.
Lite pinsamt för Måns som sa att Sverige röstade fram Kaj för att slippa ordna Eurovision nästa år.
Jag är trött på Måns och hans likadana låtar! Dessutom tänker jag att de är tråkiga, ingen special för att vara så fanatisk förälskad. Jag förstår inte folk som beundrar honom.
Kaj är någonting annorlunda som en fresh doft i likadana låtar. Ja, kanske inte typisk för Sverige, men inte med dålig smak. Den är lätt och rolig. Jag tycker om.
Men mest av alla gillar jag inte barnsliga färgade hästtjejer med dumma låten. Uch... sådant "trash".
Som låt är den svårt medioker, men som underhållning och trallvänlig.
Ja, där står den rätt högt på.
Har den chans i stora mello, eller Eurovisionsfinalen.
Kanske kanske den första, den slutgiltiga finalen så tror jag den är chanslös.
Oddsen för Sverige bara sjunker. Hela Europa älskar Bara bada bastu.
Lite pinsamt för Måns som sa att Sverige röstade fram Kaj för att slippa ordna Eurovision nästa år.
Hos mig spelar KAJ:s version av Nessum dorma flera gånger per dag. Nissan bromsa heter den.
Såg en professionell operasångare dela den. Han sade att han skiter i Mello, men uppmanade sina vänner att lyssna på Nissan bromsa. Kom den ena positiva reaktionen efter den andra från hans vänner som många är proffsmusiker.
Det är något jag inte riktigt förstår i låtens text.
Innan sista refrängen så säger Axel (han med glasögonen) en mening på finska - ei saa peittää - vilket är översatt till "får ej övertäckas", samtidigt som han gör en aja baja-gest med fingret åt kameran. Vad menar han med detta?
Det är något jag inte riktigt förstår i låtens text.
Innan sista refrängen så säger Axel (han med glasögonen) en mening på finska - ei saa peittää - vilket är översatt till "får ej övertäckas", samtidigt som han gör en aja baja-gest med fingret åt kameran. Vad menar han med detta?
Hos mig spelar KAJ:s version av Nessum dorma flera gånger per dag. Nissan bromsa heter den.
Såg en professionell operasångare dela den. Han sade att han skiter i Mello, men uppmanade sina vänner att lyssna på Nissan bromsa. Kom den ena positiva reaktionen efter den andra från hans vänner som många är proffsmusiker.