Anonym (Trogen) skrev 2025-03-30 11:19:32 följande:
Min fråga till er är Hur ska den otrogne göra för att det ska lämna så små sår som möjligt?
Ja den kan ju börja med att vara trogen. Men det kan den ju inte eftersom den är en idiot. Det bästa den kan göra är att dumpa sin partner och sedan vara singel...folk som knullar runt är så osexigt...de kan tagga ner men de har det i sig och hittar den rätt person och tillfälle så kommer den hoppa på det igen!
Jag var i ett extrent dåligt förhållande, jobbade mycket i vården och flertalet kvinnor har under åren visat sitt intresse för mig...dock har jag aldrig besvarat.
Där var en kvinna som jobbade i en vikariepool, direkt hon såg mot mig så kände jag att hon gjort nåt slags val, hon frågade om jag skulle jobba dagen därpå och det skulle jag, hon skulle det med fast på andra avdelningen. Dagen därpå kom hon in i min avdelnings matsal och skulle kolla efter tidningar. Hon frågade om där fanns tidningar som hon kunde visa en man som bodde på andra avdelningen, jag pekar mot ett lågt bord som har en skiva till där under och där låg det alltid en massa tidningar...hon gick bort till bordet, bockade sig fram och började leta, jag tänkte inte mer på det, in kom en kvinna jag jobbade med, hon gick fram till mig och sade tyst "what the fuck?" Och visade med ögonen mot tjejens håll, jag vände mig om, då hade hon överdelen till arbetskläder på sig, de svarta tightsen hon hade på sig var av troligen tunnaste bomull, när hon bockade sig fram så såg man tydligt hela könsorganet...hon hade inga trosor på sig...det var en väldigt inbjudande bild och tjejen var både snygg och trevlig, jag kollade bara kort och sedan vände jag mig.
Jag och tjejen slutade samtidigt, vi skulle ta bussen hem, hon frågade bl.a om jag hade flickvän, hon sade också att hon tyckte att jag verkade trevlig och hon ville ses, hon frågade vad jag gjorde till helgen osv...hon hade pojkvän och en liten bebis och jag styrde bort det hela snyggt, jag var ointresserad och upptagen och hon var nog bara uttråkad och kåt...jag har aldrig varit otrogen, det lämnar sår och skit I hur djupa för det kan säkert vara extremt individuellt, det är inte svårt att vara trogen, även fast jag var i mitt sämsta förhållande nånsin, man gör inte så bara, så simpelt är det!