• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • Anonym (Flipp)
    Snälla Killen skrev 2025-05-29 04:27:35 följande:

Som en vis människa sade en gång tidigare i tråden...

Ett finger på rätt ställe, vid rätt tidpunkt är inte fel!

Vad kul att du gillar att bli fingerknullad! Bra med snälla-killperspektivet där du delar med dig av dina erfarneheter att bli fingerknullad som man! Heja dig!
  • Snälla Killen
    Anonym (Flipp) skrev 2025-05-29 08:15:08 följande:
    Vad kul att du gillar att bli fingerknullad! Bra med snälla-killperspektivet där du delar med dig av dina erfarneheter att bli fingerknullad som man! Heja dig!
    Haha, prata om att medvetet snedtolka allt jag säger ;)

Det är ju visserligen en begåvning i sig självt...
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Flipp)
    Snälla Killen skrev 2025-05-29 12:09:36 följande:
    Haha, prata om att medvetet snedtolka allt jag säger ;)

Det är ju visserligen en begåvning i sig självt...
    Vad snedtolkar jag? Vi har ju konstaterat att du inte försöker göra dig till talesperson för vad kvinnor tycker om?
    Så då måste du ju tala om dig själv när du skriver att ett finger på rätt ställe vid rätt tidpunkt inte är fel? Eller är det ändå så att du talar om för the läjdiez vad de tycker om egentligen? 
  • Anonym (MM)

Min kille gillar att fingerknulla mig på offentliga platser. Kan vara att vi två står i baren. Jag står med kroppen mot baren och han tvärtom när han har sin vänsterhand under mina byxor.

Händer även när vi är på bio, i badet och på andra platser där det fungerar.

• Snälla Killen
    Anonym (Flipp) skrev 2025-05-29 13:45:56 följande:
    Vad snedtolkar jag? Vi har ju konstaterat att du inte försöker göra dig till talesperson för vad kvinnor tycker om?
    Så då måste du ju tala om dig själv när du skriver att ett finger på rätt ställe vid rätt tidpunkt inte är fel? Eller är det ändå så att du talar om för the läjdiez vad de tycker om egentligen? 
    Jag sprider enbart ljus till annars väldigt mörka ställen och inget annat ;)
  • Meddelande borttaget
  • Snälla Killen
    Anonym (Vilija) skrev 2025-05-29 14:27:14 följande:

Att bli fingerknullad i näsan eller örat är väl trevligt om det behöver rensas.

Men det kallas ju för pet i näsa/öra och är sällan direkt kopplat till sexualitet. 😄
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Trött) skrev 2025-05-04 08:52:51 följande:
    Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

Håller med dig. Det är inte skönt för fem öre. 

Det är nog mest något som killar gillar att göra. Bättre att de fokuserar på det känsliga området - klitoris. 

• Anonym (HTA)

Min fru älskar att bli finherknullad. Iom att fingrarna är rörliga så kan man stimulera på ett helt annat sätt. Att bara röra dem fram och tillbaka motsvarande en kuk gör ju inte så mycket skillnad...

Jag gillar det också, speciellt när man kör "sax", dvs fingrar i båda hålen samtidigt. Lite tunga  och bröst stimulering samtidigt så kommer hon snabbt och intensivt.

Välklippta naglar givetvis en självklarhet.

• Noname00
    Anonym (Emma) skrev 2025-05-29 15:43:54 följande:

Håller med dig. Det är inte skönt för fem öre. 

Det är nog mest något som killar gillar att göra. Bättre att de fokuserar på det känsliga området - klitoris. 

Jag tror det är en grej som yngre tro e skönt å bli fingrad djupt å hårt.
    En del gillar det förstås.
Svar på tråden Bli fingerknullad?