• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • Anonym (M)

Urin är väl gult förresten. Och luktar kiss. Det har jag förstått det som att det inte gör vid fontänorgasmen (har själv aldrig fått det). Det är möjligt att vätska kan komma därifrån men känns konstigt att se det som urin i den meningen. Verkar ju vara en annan funktion i det här fallet eller vad man ska säga. Att man kissar för att man är kissnödig är något annat. Det här verkar vara nåt sprut som bara kommer för att man blir stimulerad och inte att man styr över det som när man tömmer blåsan. Kanske då när man är upphetsad och så händer något annat i blåsan än normalt. Att den blir påverkad. Och det sprutet har väl inte utseendet eller lukten som urin/kiss. Finns det ens någon kvinna som någon gång fått ett gult och kissluktande orgasmen-sprut? Om det är kiss så varför inte en enda gång att det ser ut och luktar som kiss.

• Anonym (Klåfingrig)

Har sedan många kört vad någon tidigare "spindelman-tekniken" , pek och långfinger böjda uppåt. Ganska små rörelser eller inga alls men bra tryck uppåt.
    Ett finger eller en tunga på sprattelknappen samtidigt.
    Något som visat sig uppskattat är samtidigt som fingrarna inuti pressar uppåt lägger man den andra handens handflata utanpå och pressar lite nedåt samtidigt som "ute-handens" pekfinger smeker clittan - har haft närapå 100% utfall på detta.

Det som förvånade mig var när jag körde det första gången på min särbo. Vi var båda 45+ vid tillfället. Jösses vad hon kom, och gör fortfarande av det.
    Efteråt sa hon:
    Inte för jag vet exakt vad du gjorde, men det var helt otroligt.

Fick mig att undra hur hon blivit fingrad innan.....

• Snälla Killen
    New Dawn skrev 2025-05-12 14:32:03 följande:
    Vet inte om ordet ljuger är rätt här. Du verkar ju tro på det du skriver, så på det sättet är det kanske ingen lögn. Däremot har du fel när du skriver :

"Fast det finns en punkt där inne som aldrig säger nej till rätt form av stimulans" 

... och nej det behöver inte alls handla om att man inte litar på varandra till 100%,eller att man har brister i fingerfärdighet eller personkemi.
    Dels finns individuella variationer, dvs alla kvinnor gillar det inte, dels finns det massor av andra orsaker, till att det inte funkar, hur bra nu mannen än är. Även en kvinna som gillar det, och ofta kommer av det, gör inte alltid det. Det är väldigt många faktorer som kan påverka. För att nämna några är ju hur länge man behöver för att ladda om, hur kåt man är, hur känslorna för varandra är, hur man mår mm. 

Jag hade verkligen backat om jag hade hört det du skriver, från någon man. Röd flagg. 
    Jag ser också en fyrkant ibland när någon försöker rita en cirkel 👍

Du valde aktivt att totalt snedtolka precis allt jag har skrivit 🙃
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Handlar om teknik)
    New Dawn skrev 2025-05-12 14:45:57 följande:
    När man kissar utan att det luktar, eller ger fläckar, är det inte urin då? Kan tex vara när man kissar efter sex, eller när man druckit mycket. 

Om fontänorgasm inte är urin, vad är det då?

I andra stycket skriver du att fontänorgasmer är ointressanta, inte sköna. Det kan tom göra slidan sträv. Märkligt att du ändå ser det som ett tecken, tom ett kvitto, på att det är skönt ibland...?! 

Set du inte hur du talar emot dig själv? 

Ja, man kan så klart njuta enormt av att få fontänorgasm, även om man förstår att det är urin. Och ja, självklart kan man njuta lika mycket utan detta. Det lika mycket fakta som att man inte alls behöver njuta av fontänorgasm (Vilket du själv också upptäckt) 
    För egen del, när det flödat extra mycket vid några få tillfällen, har det varit mer "extra vattnigt slidsekret", samma som när man blir upphetsad men mer vattnigt och mycket vid ett tillfälle. Det har enligt uppgift inte kommit från urinröret. Sen om det varit det som kallas "fontänorgasm" eller inte vet jag inte eftersom det inte sprutat ut.
  • Anonym (H)
    Anonym (M) skrev 2025-05-12 16:03:08 följande:

För mig har det lätt blivit att fingrar känns som vassa i slidan. Och det har varit obehagligt. Men det beror på tekniken hur han gör om det är skönt. Och alternativet att mannen håller still handen/fingern/fingrarna och jag styr själv mot den kan bli väldigt bra. Den sista jag dejtade älskade att pulla och då blev jag också mer intresserad än jag varit förut. Hade kanske varit samma med någon som din kille. Något tokpumpande har jag dock inte varit med om men kanske kan man komma dit också. Mannen måste i vilket fall vara lyhörd

Samma här, det är bara obehagligt.
  • Anonym (M)
    ?Ibland kombinerat med vätska från urinröret? 

kan eventuellt finnas delvis urin i vätskan alltså
  • New  Dawn
    Snälla Killen skrev 2025-05-12 16:26:59 följande:
    Jag ser också en fyrkant ibland när någon försöker rita en cirkel 👍

Du valde aktivt att totalt snedtolka precis allt jag har skrivit 🙃
    Vad, exakt, har jag uppfattat fel? Jag utgår i från det du skrivit. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Anonym (Handlar om teknik) skrev 2025-05-12 16:27:15 följande:
    För egen del, när det flödat extra mycket vid några få tillfällen, har det varit mer "extra vattnigt slidsekret", samma som när man blir upphetsad men mer vattnigt och mycket vid ett tillfälle. Det har enligt uppgift inte kommit från urinröret. Sen om det varit det som kallas "fontänorgasm" eller inte vet jag inte eftersom det inte sprutat ut.
    Varför skulle det flöda extra mycket slidsekret, några få tillfällen? 
    Har du så sällan varit extra kåt?
    Varför är det extra vattnigt? 
    Slidsekretet som kommer vid upphetsning är ju speciellt utformat för att tåla friktion, så vargör skulle det plötsligt vara mer "vattningt". Hur har du konstaterat att det inte kommer från urinblåsan?! 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Tukt skrev 2025-05-12 16:30:24 följande:

Känns påkallat då folk inte själva googlar.
    sv.wikipedia.org/wiki/Kvinnlig_ejakulation

Wikipedia... Tycker du det är en pålitlig källa? Varifrån kommer den sk informationen? 

De små körtlar kring urinröret och urinrörsmyningen är väääldigt små. De utsöndrar vätska under sexuell upphetsning, för att skydda urinröret. Skenes körtlar motsvarar ungefär storleken av ett blåbär. Det skulle så klart kunna komma lite extra ibland, men det är så små mängder. Självklart skulle dessa körtlar kunna tömmas under orgasm, men även vanligt  slidsekret bildas extra när man är väldigt upphetsad, vilket sker man är nära orgasm, och vid orgasm, men att se detta, skvätta och dessutom, "spruta". Finns ingen seriös forskning som visat det. Försök gärna visa det.
Svar på tråden Bli fingerknullad?