• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • Anonym (Malin)
    Anonym (a) skrev 2025-05-04 16:01:26 följande:
    Du missar poängen och vad personen svarar på...
    Jag svarar på hennes raljerande svar på mitt inlägg. Så vad är det jag missar?
  • Anonym (a)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 16:05:04 följande:

Du håller på med ". Varför raljerar du över en ganska självklar sak? Är du väldigt oerfaren?"

När denne pratar om en specifik användare som hävdar att alla har en punkt som inte säger nej stimulans dvs rent felaktigt. En smula komiskt från utsidan.

• Anonym (Flipp)
    Anonym (Malin) skrev 2025-05-04 16:05:04 följande:
     Vaddå raljerande? Jag håller ju med dig...? 
  • Snälla Killen
    Anonym (a) skrev 2025-05-04 15:24:48 följande:
    Något mer bevis på att du är allvetande som du behöver?
    Ja, fler försökskaniner 😇
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (a)
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 19:01:13 följande:
    Tack jag ligger hellre med folk som inte ska försöka övertyga mig om vad jag gillar.
  • Snälla Killen
    Anonym (a) skrev 2025-05-04 19:11:15 följande:
    Tack jag ligger hellre med folk som inte ska försöka övertyga mig om vad jag gillar.
    Haha, jag var inte heller seriös i mitt senaste svar till dig heller 😇 

Du ligger självklart med de du själv vill ligga med och önskar dig fortsatt lycka till med det 🙂

Svårare än så är det verkligen inte...
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Ah-a)

Ligger jag på rygg är det inte skönt!

Men står jag på alla fyra och stimulerar klitoris med en liten vibrator samtidigt som mannen kör med fingrarna är det otrolig skönt.

• Anonym (H)
    Snälla Killen skrev 2025-05-04 19:01:13 följande:
    Knappast.
  • Anonym (H)
    Anonym (a) skrev 2025-05-04 19:11:15 följande:
    Ja, eller män som tror sig veta mer o m kvinnokroppen än kvinnorna själva.
  • New  Dawn

Jag gillar att bli "fingrad ", men jag måste vara svullen, och våt för att njuta av det, och det ska vara lagom mycket. Ordet kåt räcker inte alltid. Jag skulle hellre använda ordet erektion. Alltså, att underlivet och slidan har den där känsligheten, och tåligheten, som sker vid blodgenimströmningen. 
    Hursomhelst, är det jätteskönt tillsammans med klitorisstimulans. När jag kommit till ett visst läge behöver jag dock knappt någon klitorisstimulans.

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Bli fingerknullad?