Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-13 08:02:51 följande:
Det verkar också som att det som kommer från urinblåsan påminner väldigt lite om kiss. Man kan skvätta flera gånger trots att man kissat precis innan samlaget, för att kroppen själv verkar fylla på blåsan med en vätska under upphetsning. Jag tänker att NÅGON borde ha erfarenhet av att vätskan ser ut som, fläckar som, och luktar som urin om det hade varit enbart det.
Förresten, säg inte högt att kan kan få fontänorgasm både vid njutning och framtvingat. Hon tycker det är motsägelsefullt.
Urinblåsan fylls snabbare under sex, även om man inte får fontänorgasm.
Man har sett att kvinnors urinblåsa fylls under samlag i magnetkamera. Det har alltså inget med fontänorgasm att göra.
Jag själv har tex noterat detta, att min urin, som jag kissar efter sex, ofta inte luktar eller syns i toalettstolen.
Jag har även
råkat läcka urin tex när jag nyst/ hoppat, och det har faktiskt inte luktat någon gång. Självklart skulle det kunna bli lukt, men faktum är att jag aldrig känt något.
Du och ni andra här på FL, hade inte trott att det var urin.
Det är jättekonstigt att gå efter lukt. Ett barn i min närhet råkade kissa på mina kläder och det kändes ingen lukt den gången. Andra gånger luktar det. Du och andra här skulle antagligen tro att hon fick fontänorgasm.
Jag har vänner som jag diskuterat sex med. Hon får ofta fontänorgasm, men enligt dem har det ibland varit mer gult. För det mesta klart. Hon kan däremot njuta lika mycket även om det blir lite gult.
Hur skulle du tänka om din kvinna fick en jätteskön fontänorgasm, men det blir lite gult
Hade du då inte tyckt att det var en riktigt fontänorgasm?
Det är inte konstigt att kunna få fontänorgasm både med eller utan njutning. Det är väldigt logiskt. Att tömma urinblåsan kan man ju verkligen göra utan njutning,(tex om man pumpar mot urinblåsan/urinröret) men ja, gör man det samtidigt som en skön orgasm, så blir ju upplevelsen totalt annorlunda.