• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • Anonym (Klåfingrig)

Ärligt talat och upplevt - jag ger fullkomligt fan i vad ni andra tycker eller tror att en sprutotgasm beståt av, Urin är INTE en del. 
    Tyvärr kan ....eller vill inte släppa efter min kvinna komma just dit, 
    Men hennes orgasm är viktigare än en fontän kan jag tycka

• New  Dawn
    Anonym (Klåfingrig) skrev 2025-05-12 22:57:47 följande:

Ärligt talat och upplevt - jag ger fullkomligt fan i vad ni andra tycker eller tror att en sprutotgasm beståt av, Urin är INTE en del. 

Ja, självklart får du tro att kvinnas kropp har någon mystisk blåsa.

Jag tycker du har fel fokus, när du skriver att hon tyvärr inte får fontänorgasm . Låt din kvinna njuta och fokusera på det i stället, fullt ut. 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Klåfingrig)
    New Dawn skrev 2025-05-12 23:42:44 följande:

Jag tycker du har fel fokus, när du skriver att hon tyvärr inte får fontänorgasm . Låt din kvinna njuta och fokusera på det i stället, fullt ut. 
    Say what?
    Hat jag lagt någon värdering i fontän eller inte?
    Gör ett test i läs-förståelse!
  • Anonym (Klåfingrig)
    New Dawn skrev 2025-05-12 23:42:44 följande:

Nu får du väl skärpa dig!
    Läs och försök förstå!
  • New  Dawn
    Anonym (Klåfingrig) skrev 2025-05-12 23:55:08 följande:
    Say what?
    Hat jag lagt någon värdering i fontän eller inte?
    Gör ett test i läs-förståelse!
    "Tyvärr" är en värdering 
    Anonym (Klåfingrig) skrev 2025-05-12 22:57:47 följande:

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (B)
    Noname00 skrev 2025-05-12 15:48:28 följande:
    Har varit med om det 2 ggr.
    Sprutar du ut eller flödar det ut?
    Som kille kan jag tycka det var rätt härligt.
    Nu är det ju inte jag som ser hur det ser ut på mig, utan mannen, men jag skulle säga att det snarare flödar än sprutar. Men det kan bli väldigt blött, värsta pölen i sängen.

Och nej, det är inte kiss. Det är inte gult och luktar inte.

Nu tror jag egentligen inte att det här är relaterat, men för ett par år sen lät jag ta bort livmodern p.g.a. problem. Och första fontänen jag kan minnas var för 1,5 år sen. Som sagt, jag har svårt att se kopplilngen så, men ändå lite intressant att de skedde så nära varandra i tid.
  • Anonym (Nej tack)

När en fontänorgasm inträffar sker flera saker i kroppen, och det är en kombination av fysiologiska och neurologiska processer. Här är vad som händer:

Ofta triggas en fontänorgasm genom stimulering av G-punkten, som är ett känsligt område på den främre vaginalväggen, ett par centimeter in. Den ligger nära parauretrala körtlar (Skene?s körtlar), som är kopplade till urinröret.

När detta område stimuleras kraftigt och/eller intensivt börjar Skene?s körtlar producera vätska. Denna vätska samlas upp och trycks ut genom urinröret. Det är en reflexliknande reaktion, liknande utlösning hos personer med penis.

Vid orgasm sker rytmiska sammandragningar i bäckenbottenmusklerna, och hos vissa byggs det också upp ett tryck mot urinröret. När trycket blir tillräckligt högt kan vätskan forceras ut ? ibland som en sprutande stråle.

Fontänorgasmen kan komma samtidigt som en ?vanlig? orgasm eller som en egen känsla av kraftig njutning. Den kan kännas som ett tryck som släpper, ofta med starka känslomässiga och kroppsliga reaktioner.

Vätskan vid en fontänorgasm kommer från urinröret, produceras av Skene?s körtlar, är oftast genomskinlig eller lätt vitaktig, innehåller ibland spår av urin men också ämnen som PSA, och är inte samma sak som vanligt urin.

Säger AI. 
  • Anonym (Ointressant)

Det verkar också som att det som kommer från urinblåsan påminner väldigt lite om kiss. Man kan skvätta flera gånger trots att man kissat precis innan samlaget, för att kroppen själv verkar fylla på blåsan med en vätska under upphetsning. Jag tänker att NÅGON borde ha erfarenhet av att vätskan ser ut som, fläckar som, och luktar som urin om det hade varit enbart det. 

Förresten, säg inte högt att kan kan få fontänorgasm både vid njutning och framtvingat. Hon tycker det är motsägelsefullt. 

• New  Dawn
    Anonym (Nej tack) skrev 2025-05-13 02:33:37 följande:

När en fontänorgasm inträffar sker flera saker i kroppen, och det är en kombination av fysiologiska och neurologiska processer. Här är vad som händer:

Ofta triggas en fontänorgasm genom stimulering av G-punkten, som är ett känsligt område på den främre vaginalväggen, ett par centimeter in. Den ligger nära parauretrala körtlar (Skene?s körtlar), som är kopplade till urinröret.

När detta område stimuleras kraftigt och/eller intensivt börjar Skene?s körtlar producera vätska. Denna vätska samlas upp och trycks ut genom urinröret. Det är en reflexliknande reaktion, liknande utlösning hos personer med penis.

Vid orgasm sker rytmiska sammandragningar i bäckenbottenmusklerna, och hos vissa byggs det också upp ett tryck mot urinröret. När trycket blir tillräckligt högt kan vätskan forceras ut ? ibland som en sprutande stråle.

Fontänorgasmen kan komma samtidigt som en ?vanlig? orgasm eller som en egen känsla av kraftig njutning. Den kan kännas som ett tryck som släpper, ofta med starka känslomässiga och kroppsliga reaktioner.

Vätskan vid en fontänorgasm kommer från urinröret, produceras av Skene?s körtlar, är oftast genomskinlig eller lätt vitaktig, innehåller ibland spår av urin men också ämnen som PSA, och är inte samma sak som vanligt urin.

Säger AI. 
    Skene's glands kan bara innehålla några få milliltrar. Så sprutar men från dem är det en väldigt liten mängd. 
  • New  Dawn
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-13 08:02:51 följande:

Det verkar också som att det som kommer från urinblåsan påminner väldigt lite om kiss. Man kan skvätta flera gånger trots att man kissat precis innan samlaget, för att kroppen själv verkar fylla på blåsan med en vätska under upphetsning. Jag tänker att NÅGON borde ha erfarenhet av att vätskan ser ut som, fläckar som, och luktar som urin om det hade varit enbart det. 

Förresten, säg inte högt att kan kan få fontänorgasm både vid njutning och framtvingat. Hon tycker det är motsägelsefullt. 

Urinblåsan fylls snabbare under sex, även om man inte får fontänorgasm. 

Man har sett att kvinnors urinblåsa fylls under samlag i magnetkamera. Det har alltså inget med fontänorgasm att göra.

Jag själv har tex noterat detta, att min urin, som jag kissar efter sex, ofta inte luktar eller syns i toalettstolen.

Jag har även råkat läcka urin tex när jag nyst/ hoppat, och det har faktiskt inte luktat någon gång. Självklart skulle det kunna bli lukt, men faktum är att jag aldrig känt något. Du och ni andra här på FL, hade inte trott att det var urin. 

Det är jättekonstigt att gå efter lukt. Ett barn i min närhet råkade kissa på mina kläder och det kändes ingen lukt den gången. Andra gånger luktar det. Du och andra här skulle antagligen tro att hon fick fontänorgasm.

Jag har vänner som jag diskuterat sex med. Hon får ofta  fontänorgasm, men enligt dem har det ibland varit mer gult. För det mesta klart. Hon kan däremot njuta lika mycket även om det blir lite gult. Hur skulle du tänka om din kvinna fick en jätteskön fontänorgasm, men det blir lite gult 
    Hade du då inte tyckt att det var en riktigt fontänorgasm? 

Det är inte konstigt att kunna få fontänorgasm både med eller utan njutning. Det är väldigt logiskt. Att tömma urinblåsan kan man ju verkligen göra utan njutning,(tex om man pumpar mot urinblåsan/urinröret) men ja, gör man det samtidigt som en skön orgasm, så blir ju upplevelsen totalt annorlunda. 
Svar på tråden Bli fingerknullad?