Anonym (-) skrev 2025-06-02 00:41:18 följande:
Finns så klart de som gillar saker som de flesta inte gör.
Min erfarenhet är definitivt att detta är inget som kvinnor vill. Har aldrig varit med om att en kvinna velat detta. Att smeka med fingrarna utanför och ett finger in efter ett tag som förspel innan penetration har jag varit med om varit uppskattat många gånger. Men inte i närheten av den njutning som sedan följer när man ligger.
Misstänker att en del av detta har att göra med porrindustrin och en större del att männen har svårt med potensen och därför försöker med andra metoder.
Ett finger kan ju vara bra som start, sen tycker jag att två fingrar är bättre. För rätt person gärna handen med i ett senare skede. Men allt som kommer in i kroppen, för att det ska upplevas som ok och såklart skönt är att dom som utför ska förstå att det är känsliga områden med extremt mkt nerver. Att få något som tränger in i kroppen är med skilt från att få någon omslutet som en kuk eller att någon suger på ens bröstvårtor eller fingrar. Jag är såpass radikal att jag tycker att man skulle få uppleva det på sig själv innan man gör det på någon annan. Kollar man på gayporr med anal penetration så görs det mkt bättre och försiktigare där än i heteroporr. Undrar just varför det är så, hmm.
Att göra annat än att använda kuken är positivt men jag tror att heterokvinnor ofta gillar att knulla vaginalt för att det inte går att göra så dåligt och smärtsamt så länge man är någorlunda tänd som kvinna. Hårda fingrar som gräver är ett bra sätt att få allt att stänga till sig där nere.