• Anonym (Trött)

Bli fingerknullad?

Min kille (och så många killar jag träffat innan) gillar att knulla mig med handen, alltså 2-3 fingrar och sedan helst tokpumpa. Typ som man kan se på porrfilmer när en kille fingrar en tjej och hon sprutar i fontänorgasm varje gång med 2-3 min mellanrum.
    Är jag den ENDA som inte gillar detta Eller är merparten av dom män jag träffat porrfilmsskadade? 
    tycker inte alls det är skönt att få stela fingrar i mig ibland med vassa naglar som river. Föredrar en hård k u k haha

Måste fråga då detta är något jag funderat över en tid 

• Svar på tråden Bli fingerknullad?
  • New  Dawn
    Tukt skrev 2025-05-12 20:12:48 följande:
    Dra fram en forkningsrapport själv då.Jag försökte bara hjälpa diskussionen framåt.

Over and out.
    Det finns ingen seriös forskning där man studerat hur parauretala körtlar tömmer sig just under orgasm.

Däremot finns denna :

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • New  Dawn
    Tukt skrev 2025-05-12 20:12:48 följande:
    Jag försökte bara hjälpa diskussionen framåt.
    Vad var syftet med dina inlägg? 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Ointressant)

Jag ser inte dina referenser till vetenskapliga artiklar vid varje påstående, på det sätt som du kräver det av andra. Jag har precis kollat runt på en mängd källor och det verkar tämligen klarlagt att vätskan består av en blandning av bl a urin och det som slemhinnorna runt och i slidan utsöndrar, inte olikt det som blandas med spermierna i mannens utlösning. ( t ex onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/jsm.12799 )

Att mot vetenskapliga bevis fortsätta att kalla det för kiss får det att verka som att du bara vill provocera. Det innehåller ofta urin, men när det består av en blandning som har uppvisade egenskaper som skiljer sig från urin (t ex genom att sakna urindoft) så finns det inte belägg för att kalla det kiss. Ska du fortsätta får du lägga fram bevis själv. 

Jag vill också återknyta till ditt svar på min första kommentar och förtydliga vad jag menade. Det finns olika sätt att uppnå fontänorgasm. Det lättaste sättet upplever min fru inte som särskilt skönt. Hon kan få det på andra sätt, ofta när det vi håller på med är extra skönt, men det är inte själva skvättandet som då är skönt.

Hon får inte alltid fontänorgasm vid penetration utan bara vid tillfällen då hon är extra kåt och "uppsvälld" på insidan. Då räcker penetrationen för att framkalla fontänorgasm, och när hon på detta sätt når en fontänorgasm utan att vi aktivt försöker framkalla en, så är det ett kvitto på att hon är extra tänd och njuter extra mycket. Det är inte fontänorgasmen som utgör njutningen, men den visar att hon är i ett tillstånd där hon njuter extra mycket. 

• Anonym (M)
    New Dawn skrev 2025-05-12 20:02:42 följande:
    Urin, tex det man kissar efter sex, på toaletten, är ofta klar och utan urindoft, men urin kan vara klar av andra orsaker också, tex om man druckit mycket, eller fått urindrivande läkemedel. Därför skrev jag att urin ibland är klar, utan urindoft. 

Jag tror att urin som sprutas ut vid sex och orgasm oftast är klar. Urin produceras nämligen snabbare under sex. Det har man bla sett när man studerade samlag i en MR kamera. 
    Men ja, fontänorgasm kan så klart vara gul också. Tex kan ju kvinnan redan ha gammal urin i blåsan.(tex om hon inte kissat på länge och druckit dåligt) Kissar hon inte innan sex, och får fontänorgasm, kommer vätskan vara mer gul. 
    Har det någonsin hänt någon undrar jag. Att fontänorgasm är gul och med kisslukt. Det borde ju hända bortemellanåt eller egentligen oftast om det nu är urin eller mestadels urin det som kommer ut. Jag har då aldrig hört talas om att det hänt någon kvinna.
  • Anonym (Handlar om teknik)
    New Dawn skrev 2025-05-12 20:13:04 följande:
    1. Tråkigt att sällan rätt punkt träffas, om du nu upplevde det positivt, alltså. 

2. Du beskrev det som extra vattnigt slidsekret. Ändå kunde, ditt ex, (som hade fel teknik och svårt att ta instruktioner, samt sämre fingrar) avgöra att det kom från fittan. 
    Ja, ibland kan även en blind åsna göra rätt. 
  • Anonym (Ointressant)
    New Dawn skrev 2025-05-12 20:16:35 följande:
    Det finns ingen seriös forskning där man studerat hur parauretala körtlar tömmer sig just under orgasm.

Däremot finns denna :

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/
    Av någon anledning försvann citeringen medan jag skrev mitt svar, men det är dig jag svarar i det längre inlägget ovan. Du refererar till samma artikel som jag, som alltså kommer fram till att skvättet inte bara är kiss, utan en blandning mellan olika vätskor. En Bloody Mary är inte vodka, utan delvis vodka. En fontänorgasm är inte urin, utan delvis urin. 
  • New  Dawn
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-12 20:31:50 följande:

Jag ser inte dina referenser till vetenskapliga artiklar vid varje påstående, på det sätt som du kräver det av andra. Jag har precis kollat runt på en mängd källor och det verkar tämligen klarlagt att vätskan består av en blandning av bl a urin och det som slemhinnorna runt och i slidan utsöndrar, inte olikt det som blandas med spermierna i mannens utlösning. ( t ex onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/jsm.12799 )

Att mot vetenskapliga bevis fortsätta att kalla det för kiss får det att verka som att du bara vill provocera. Det innehåller ofta urin, men när det består av en blandning som har uppvisade egenskaper som skiljer sig från urin (t ex genom att sakna urindoft) så finns det inte belägg för att kalla det kiss. Ska du fortsätta får du lägga fram bevis själv. 

Det är väldigt komiskt att du citerar samma studie som jag. Det verkar inte som du läst den. Den här studien visar ju tydligt att kvinnorna tömmer urinblåsan i samband med fontänorgasm. "squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity" 
    Den lilla mängd "prostatic" sekretion fanns även i urinprov efter fontänorgasm. Vilket för övrigt benämns som marginell.
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-12 20:31:50 följande:

Jag vill också återknyta till ditt svar på min första kommentar och förtydliga vad jag menade. Det finns olika sätt att uppnå fontänorgasm. Det lättaste sättet upplever min fru inte som särskilt skönt. Hon kan få det på andra sätt, ofta när det vi håller på med är extra skönt, men det är inte själva skvättandet som då är skönt.

Hon får inte alltid fontänorgasm vid penetration utan bara vid tillfällen då hon är extra kåt och "uppsvälld" på insidan. Då räcker penetrationen för att framkalla fontänorgasm, och när hon på detta sätt når en fontänorgasm utan att vi aktivt försöker framkalla en, så är det ett kvitto på att hon är extra tänd och njuter extra mycket. Det är inte fontänorgasmen som utgör njutningen, men den visar att hon är i ett tillstånd där hon njuter extra mycket. 

Hmm.... Hon får alltså lättast fontänorgasm som inte är speciellt skönt... Då är det inte ett kvitto på njutning 
    Andra gånger är det ett kvitto på njutning. (visar att hon är i ett tillstånd där hon njuter) 

Förstår du inte hur motsägelsefullt det är.

Jag tror absolut att din fru njuter och jag tror att du kan märka när hon gör det, men det är inte fontänorgasmen som är kvittot. Det har du ju själv skrivit. 

• Anonym (Klåfingrig)
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-12 22:01:15 följande:
    Av någon anledning försvann citeringen medan jag skrev mitt svar, men det är dig jag svarar i det längre inlägget ovan. Du refererar till samma artikel som jag, som alltså kommer fram till att skvättet inte bara är kiss, utan en blandning mellan olika vätskor. En Bloody Mary är inte vodka, utan delvis vodka. En fontänorgasm är inte urin, utan delvis urin. 
    Hävdar fortfarande - det innehåller ingen urin alls!
    Ingen lukt, ingen smak och inga fläckar, 
  • New  Dawn
    Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-12 22:01:15 följande:
    Fel, urinblåsan töms. Dvs är den absolut största mängden.

Självklart finns marginella spår av sekret från parauretala körtlar, eftersom detta utsöndras under sex. Inte bara under orgasm.. Det vore bara konstigt om inte det "sköljdes med" i urinprov. 
    Och som du kan läsa finns det även med när personen kissar efter orgasmen.

När en person har urinkateter finner man även sekret från dessa körtlar på urinkatetern. Tror du att det beror på att petsonen fått en fontänorgasm? 
  • New  Dawn
    Anonym (Klåfingrig) skrev 2025-05-12 22:32:35 följande:
    Hävdar fortfarande - det innehåller ingen urin alls!
    Ingen lukt, ingen smak och inga fläckar, 
    Det finns inga andra blåsor eller körtlar som kan rymma större mängder vätska, än urinblåsan. Så är det bara. Kvinnas anatomi är så. Det är inget fel med kvinnokroppen. Man måste inte tillskriva den fantasi blåsor /körtlar. Kvinnokroppen duger så bra, precis som den är! 

Med, din syn på vätskor så får jag ofta fontänorgasm när jag kissar efter sex tex. 
    Alla, män som kvinnor, och barn, som kissar utan att det luktar har fått en fontänorgasm.... 
Svar på tråden Bli fingerknullad?