Anonym (Ointressant) skrev 2025-05-12 00:57:41 följande:
Min fru skvätter ganska lätt om jag "spindelmannar" henne (lång- och ringfinger i henne och pumpar upp mot g-punkten. Är lite trött på allt snack om att det är urin som kommer ut. Jag har småbarn, jag vet hur kiss luktar och ser ut om man lämnar det på lakanen till dagen efter. Det som kommer vid en "fontänorgasm" lutar inte så, skapar inte såna fläckar.
Men samtidigt vill jag påpeka att "fontänorgasmer" är helt ointressanta för både mig och min fru. Det är ingen riktig orgasm, det är inte särskilt skönt, åtminstone inte om man pressar fram det bara för sakens skull. Dessutom gör det slidan torr och sträv så att det glider sämre. När vi var unga och oerfarna gjorde vi det ibland bara för att det var lite kul att det gick, typ. Men ganska snart insåg vi att det inte finns någon anledning att göra det bara för sakens skull. Vi ägnar oss hellre åt sånt som är skönt och härligt på riktigt.
Det händer att hon skvätter vid vanlig penetration när hon är riktigt upphetsad. Inte heller då räknar vi det som en riktig orgasm, men vid dessa tillfällen kommer det åtminstone som ett kvitto på att hon är riktigt upphetsad och har det riktigt skönt. Fast det märker jag på andra sätt också. Och det är inte skvättandet som gör det skönt, utan skvättandet kommer av ATT det är skönt.
När man kissar utan att det luktar, eller ger fläckar, är det inte urin då? Kan tex vara när man kissar efter sex, eller när man druckit mycket.
Om fontänorgasm inte är urin, vad är det då?
I andra stycket skriver du att fontänorgasmer är ointressanta, inte sköna. Det kan tom göra slidan sträv. Märkligt att du ändå ser det som ett tecken, tom ett kvitto, på att det är skönt ibland...?!
Set du inte hur du talar emot dig själv?
Ja, man kan så klart njuta enormt av att få fontänorgasm, även om man förstår att det är urin. Och ja, självklart kan man njuta lika mycket utan detta. Det lika mycket fakta som att man inte alls behöver njuta av fontänorgasm (Vilket du själv också upptäckt)